sobota, 5 września 2015

Catrice-Camouflage Cream

Cześć :)

Często ten produkt pojawiał się w moich ulubieńcach, ale nie było o nim osobnej recenzji. Ten kosmetyk jest rewelacyjny, więc zasługuję na osobny post :) A tym produktem jest Camouflage Cream z Catrice Cosmetic. Jest to mój ulubiony korektor jeśli chodzi o zakrywanie różnych niedoskonałości. Camouflage ten dostępny jest w trzech odcieniach. Mój kolor to 010 Ivory czyli jest to najjaśniejszy odcień. Korektor znajdziemy w szafie Catrice, którą znajdziemy się w drogerii Natura. Cena tego produktu to 13 zł. Możemy też go znaleźć m.in na mintishop.pl, ezebra.pl. Jednak jego cena jest taka sama jak w sklepach stacjonarnych.Korektor zamknięty jest w małym, czarnym słoiczku. Pojemność produktu to 3,8gram. Camouglage ten porównywany jest do korektora z Maca. Podobno produkt z catrice to tańszy zamiennik do Mac Studio Finish. Nie wiem czy tak jest, ale niedługo się przekonam:)Korektor ma bardzo kremową, gęstą konsystencję. Produkt nakładam jedynie na wypryski, pod oczy się nie nadaje ponieważ zbiera się w załamaniach. Korektor jest bardzo kryjący. Potrafi zakryć moje wszystkie blizny potrądzikowe. Wystarczy jedna warstwa aby uzyskać świetny efekt. Korektor ma żólte tony, dzięki czemu naturalnie wygląda na twarzy. Camouflage wtapia się w naszą skórę, nie powoduje efektu maski. Nie zapycha mojej skóry i dobrze ją matuje. Korektor jest bardzo trwały i wydajny. Zaczyna zanikać po 9 godzinach, tyle czasu utrzymuje się na mojej skórze. Jego największą zaletą jest to, że nie przesusza mojej skóry a to się często zdarza po użyciu innych produktów. Jeśli szukacie świetnego a taniego korektora to musicie wypróbować ten:) Jest to rewelacyjny produkt godny polecenia. Jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno zostanie ze mną na dłużej :)

Zapraszam serdecznie na mój instagram: instagram

Pozdrawiam :)






9 komentarzy :

  1. Kamuflarzu jeszcze nie używałam, fajnie że radzi sobie z bliznami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy tylko skończę swój korektor to go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na super kryjący ;)
    Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam, jeden z najlepszych na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie mialam okazji wyprobowac ale mysle ze chetnie po niego w przyszlosci siegne!!
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go kupiłam jakiś miesiąc temu. Słyszałam wiele pozytywnych opinii, więc pomyślałam czemu nie. Również mam najjaśniejszy kolor. Świetnie maskuje każdą niedoskonałość i nie kosztuje majątku. Kupiłam go w Naturze :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo go lubię, ale chciałabym go już wykończyć i spróbować coś nowego :)

    Proszę poklikaj w linki, jeśli masz chwilę
    http://kolorowaradosc.blogspot.com/2015/08/dresslink-zamowienie-jak-przesyka.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka