poniedziałek, 7 września 2015

Bourjois Healthy Mix Serum Gel Foundation


Cześć :)
Podkład z Bourjois Healthy Mix był to mój pierwszy poważny produkt do makijażu. Kupiłam go z polecenia Korneli z kanału Kornela55. Jednak zamiast podstawowej wersji wybrałam wersję żelową. Jego pełna nazwa to Bourjois Healthy Mix Serum Gel Foundation. Z pośród 6 odcieni wybrałam kolor 52 Vanille Vanilla. Jest to drugi z jaśniejszych odcieni. 51 byłby dla mnie za jasny.
Konsystencja podkładu jest bardzo lekka. Produkt jest lekko kryjący, więc używam go jedynie na lepsze dni mojej skóry. Podkład zawiera żółte tony, dzięki czemu naturalnie wygląda na twarzy. Kosmetyk wtapia się w naszą skórę, nie tworząc efektu maski. Podkład rozświetla moją cerę oraz ją lekko matuje. Nie ciemnieje na twarzy oraz nie podkreśla niedoskonałości mojej skóry. Healthy mix nie uczulił mojej skóry, a tak było w przypadku Revlon Color Stay. Produkt wyrównuje koloryt mojej cery, jednak robi to dopiero po nałożeniu drugiej warstwy. Healthy mix nie podkreśla suchych skórek i nie wchodzi w załamania. Nakładam go za pomocą gąbeczki z Real Techniques. Kosmetyk długo widoczny jest na mojej twarzy. Przez pół dnia matuje i rozświetla moją cerę. Podkład zawiera w sobie ekstrakt z owoców liczi, jagody goji oraz granatu. Nakładanie podkładu jest dla mnie przyjemnością, ponieważ przepięknie pachnie. Jeśli chodzi o buteleczkę to wykonana jest z grubego szkła. Podkład zawiera pompkę, dzięki temu możemy wydobyć odpowiednią ilość produktu. Bourjois Healthy Mix Serum Gel Foundation kosztuje 48zł za 30 ml. Możemy go kupić taniej np. na stronie kosmetykizameryki.pl. Jego cena tam to 34.99 klik, z tego co widzę nie ma tam najjaśniejszego koloru. Jest to podkład przeznaczony najbardziej dla cery normalnej. Jednak ja mam małe problemy z trądzikiem i podkład sobie z tym radzi. Jak wspominałam na początku stosuję go na lepsze dni mojej skóry. Na szczęście takich dni jest coraz więcej. Jeśli szukacie czegoś lekkiego to ten podkład idealnie Wam się sprawdzi :)
Pozdrawiam :)







6 komentarzy :

  1. dawno się na niego czaje jednak potrzebuje sporego krycia

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie także świetnie się sprawdza ;)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam, a dużo dobrego o nim słyszałam :) Także może warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam go kiedyś, uwielbiałam jego zapach, ale chyba cudów nie było, bo już do niego nie wróciłam.. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chce go zamówić z jakiejś internetowej drogerii, ale musze najpierw wybrać się do rosska żeby dobrać kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka