niedziela, 6 września 2015

Amazing Lipstick-Enchant

Cześć :)

Firma Makeup Revolution podbiła moje serce. I z pewnością nie tylko moje. Jest to marka oferująca produkty do makijażu. W ich ofercie możemy znaleźć wiele ciekawych kosmetyków. Dzisiaj chciałabym napisać o pomadce z tej firmy. A dokładniej o Makeup Revolution Amazing Lipstick, odcieniu o nazwie Enchant. Jest to fiolet wpadający w róż. Niby jest to kolor fioletowy, jednak na zdjęciach i na ustach wygląda jak róż. Same ocenicie na zdjęciach :)
Amazing Lipstick są to pomadki na każdą kieszeń. Ich cena to 1f lub 5 zł w drogeriach internetowych. Dostępne są w wielu wariantach kolorystycznych. Nie są to rewelacyjne produkty, jednak za taką cenę nie wymagajmy zbyt dużo :) Opakowanie pomadki wykonane jest z czarnego plastiku. Na zatyczce widzimy kolor produktu. Napis marki jest koloru złotego, jednak minusem jest to że szybko się  zmywa. Pomadka jest dobrze na pigmentowana, wystarczą dwie warstwy aby uzyskać kolor jak w opakowaniu. Jeśli nałożymy tylko jedną produkt wygląda jak róż. Szminka trochę nawilża, więc przed jej nałożeniem używam balsamu do ust. Pomadka zastyga na naszych ustach, nie podkreślając suchych skórek. Produkt ma kremowe wykończenia a takie najbardziej mi odpowiada. Pomadka utrzymuję się trzy godziny i schodzi równomiernie z moich ust. Szminka dobrze rozprowadza się na moich wargach tak jakbym używała balsamu. I to tyle na jej temat :)
Podsumowując nie jest to zły produkt. Jak widzicie moja opinia zawiera same zalety. Jednak wszystko zależy jaki odcień wybierzemy. Niektóre pomadki są świetne z tej serii, jednak ostatnio trafiłam na strasznego bubla. Ostatnio kupiłam odcień Luscious i okazał się strasznym niewypałem. Pomadka była strasznie tępa i szybko znikała. Tego odcienia Wam nie polecam :)

Pozdrawiam :)





8 komentarzy :

  1. Też mam pomadkę z tej firmy,ale inny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam mieszane uczucia co do tych pomadek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam fantastyczną pomadkę w płynie tej firmy :) Chętnie bym wypróbowała, ale ten kolor to chyba nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się jeszcze nie skusiłam na ich pomadki :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor tej pomadki, chyba się na Nią skuszę. :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio leczę się na szminkową obsesję i blogosfera zupełnie mi w tym nie pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam szminke tej samej marki tylko ze fioletowa! kupilam ja na allegro chyba za dyche z wysylka. Polecam!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka