czwartek, 13 sierpnia 2015

Zoella Kissy Missy lip balm

Cześć :)
Najpopularniejsza Brytyjska youtuberka Zoella stworzyła własne produkty kosmetyczne. Na pewno większość z Was będzie wiedzieć kim ona jest :) Uwielbiam ją i od dawna chciałam wypróbować coś z jej produktów. Niestety jej kosmetyki dostępne są jedynie w Wielkiej Brytanii. W jej ofercie możemy znaleźć perfumy, balsamy i produkty do ust. Uwielbiam kupować produkty do ust,więc w tym przypadku mój wybór był oczywisty. Wybrałam balsam o nazwie Kissy Missy Lip Balm . Produkt ten pochodzi z nowej linii Tutti Fruity. Dziś mam dla Was recenzję tego słodkiego produktu:).
Balsam Kissy Missy kosztuje 3f za 5g. Dostępny jest w drogerii Superdrug jak i w sklepie odzieżowym Primark. Balsam ten zamknięty jest w plastikowym słoiczku. Na pokrywce widnieje logo jak i nazwa produktu. Słoiczek jest małych rozmiarów,więc nie zajmuje on zbyt dużo miejsca. Zakrętka nie odpada, więc możemy go nosić w torebce. Balsam ma kolor różowy i barwi nasze usta na ten sam odcień. Jednak aby był taki sam, należy nałożyć więcej warstw. Konsystencja jest dość twarda, jednak balsam roztapia się pod wpływem ciepła. Po nałożeniu balsamu na usta, stają się one miękkie i nawilżone. Bałam się, że nie będzie nawilżał, jednak to robi :) Daję za to duuużego plusa. Pigmentacja jest w miarę okej. Jak wcześniej wspominałam trzeba nałożyć więcej warstw, aby ten kolor wyglądał jak w opakowaniu. Jedna warstwa daje lekko różowy połysk. Balsam schodzi równomiernie i nie zostawia plam na naszych ustach. Jak na balsam do ust jest dość trwały, ponieważ bez jedzenia i piacia kolor utrzymuje się do trzech godzin. Po tym czasie zaczyna trochę zanikać, jednak uważam że to sporo czasu :) Co do zapachu, to pachnie on wanilią. Odpowiada mi to, ponieważ lubię waniliowe produkty. Bardzo polubiłam się z tym produktem, odkąd go mam cały czas jej ze mną. Zabieram go ze sobą wszędzie, jeśli nawet wychodzę tylko na chwilkę. Jest bardzo dziewczęcy i bardziej przeznaczony dla młodszego pokolenia. Jednak mam 21 lat i go uwielbiam :) Szkoda, że nie możecie go dostać w Polsce, ale jeśli jesteście w UK to zachęcam Was do zapoznania się z nim :)
Pozdrawiam :)





11 komentarzy :

  1. Opakowanie jest przesłodkie, jak tylko dorwę to przetestuje ;))

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że jest tak trudno dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam produkty do ust! :) Chętnie przygarnęłabym ten balsam w swoje ręce, szkoda, że jest tak trudno dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciaala coś wypróbować z jej kosmetyków ;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie jest niesamowicie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne opakowanie niestety jej nie posiadam
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne opakowanie. :))

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/neonowy-kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super-słodkie opakowanie. ;] Typowe dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w Anglii i już od dłuższego czasu czaje się na jakiś jej kosmetyk ! Ale najbardziej urzekły mnie chyba kosmetyczki :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka