wtorek, 4 sierpnia 2015

Tangle teezer.

Cześć  ;)
Moją pierwszą szczotkę Tangle Teezer kupiłam w październiku 2014.r. Wiele osób ją polecało dlatego postanowiłam zamienić starą szczotkę na coś lepszego. Szczotka tangle teezer wykonana jest ze specjalnego tworzywa. Jej pomysłodawcą jest brytyjski fryzjer Shaun P. Szczotki zostały wyprodukowane w Wielkiej Brytanii.Od razu podbiły serce brytyjskich kobiet. Podstawowa wersja Tangle Teezer w Anglii kosztuje 10 funtów. Dostępna jest w drogerii Boots. W Polsce dostępna jest w drogerii Hebe, lub przez drogerie internetowe. W drugim przypadku możemy je kupić o wiele taniej niż stacjonarnie.Posiadam wersję klasyczną Salon Edit w kolorze różowym.Tangle Teezer posiada  szeroką gamę kolorystyczną. Dzięki czemu każda z nas wybierze swoją idealną szczotkę.
Szczotki mają wyprofilowany kształt, dzięki czemu idealnie mieszczą się w dłoni. Ząbki są różniej wielkości, dlatego łatwiej nam rozczesać włosy. Mam gęste włosy i wciągu dnia strasznie się plączą. Podczas mycia tworzą się  kołtuny. Zwykła szczotka nie dawała do końca sobie z tym rady. Jednak odkąd używam tangle teezera rozczesywanie włosów stało się przyjemnością. Szczotka nie ciągnie włosów, nie wyrywa ich. Na szczotce znajduję tylko pojedyncze włosy. To tylko dlatego, że mam osłabione włosy, i zaczynają mi niestety wypadać. Szczotkę czyszczę dwa razy w tygodniu. Za pomocą wody i szamponu do włosów. Tangle Teezer szybko wysycha, więc nie muszę ją zastępować inną szczotką.  Jestem wielką fanką Tangle Teezer. Nie jest to produkt na kilka miesięcy. Jeśli się o nią dba, może nam posłużyć na kilka lat. Szczotka idealnie współgra z moimi włosami. Nie mam problemów z kołtunami. Jak wcześniej wspominałam rozczesywanie włosów stało się przyjemnością niż męką. Szczotka dobrze rozczesuje włosy mokre jak i suche.Jestem bardzo zadowolona z jej użycia. Jeśli jeszcze nie miałyście z nią do czynienia to z czystym sercem Wam ją polecam :)
Pozdrawiam  ;)



5 komentarzy :

  1. Mam szczotkę TT i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś męczyłam się z rozczesywaniem mokrych włosów, jest o niebo lepiej odkąd używam TT. :) Też jestem bardzo z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam niebiesko-różowy tangle i uwielbiam :) nawet samo rozczesywanie sprawia przyjemność .
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka