środa, 19 sierpnia 2015

L`biotica, Biovax

Cześć :)
Przygoda z tym produktem rozpoczęła się 18.03.2015r. Od tamtej pory jest to mój nr 1 jeśli chodzi o produkty do włosów. A chodzi mi o L`biotica, Biovax Intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonych. Moje włosy uwielbiają ten produkt, poniżej dowiecie się dlaczego :) 

Maskę Biovax kupiłam pół roku temu w Superpharm. Jej cena to 18zł za 250ml. Maska znajduje się w małym słoiczku z odkręcanym wieczkiem. Dodatkowo słoiczek znajduje się w kartonowym opakowaniu. Na tym pudełku znajdują się wszystkie informacje na temat produktu. Znajdziemy tam m.in jak stosować maskę, dla jakich włosów jest ona przeznaczona.  Mam suche włosy, niestety powrócił problem z rozdwajającymi końcówkami. Na dodatek wróciłam do prostowania włosów. Moje włosy nie są w tragicznym stanie, jednak czasami się przesuszają. Na szczęście maska je nawilża, nadaje im blask. Są śliskie w dotyku, a takie włosy najbardziej lubię. Maska nie obciąża ich, oraz ułatwia rozczesywanie włosów. Stosuję ją trzy razy w tygodniu i mogę Was zapewnić, że maska jest bardzo wydajna. Wczoraj skończyłam pierwsze opakowanie. Jak wspominałam na początku zaczęłam ją stosować w marcu. Czasami maski używała moja siostra. Od jutra zaczynam drugie opakowanie. Maska przepięknie pachnie, po otwarciu kartoniku czuć zapach. Produkt pachnie miodem i cytryną. Zapach utrzymuje się bardzo długo na włosach. Maskę stosuję późnym wieczorem, jednak rano ją czuję. Efekt gładkich i śliskich włosów utrzymuję się przez cały dzień. Jeśli chodzi o skład maski to nie zawiera ona parabenów oraz SlS. To najbardziej mnie zachęciło do jej zakupu. Dodatkowo do maski dołączony jest czepek oraz próbka serum wzmacniającego. Jak wspominałam wcześniej moje włosy ją uwielbiają. Maska dobrze je nawilża, zauważyłam mniej rozdwajających się końcówek. Maskę nakłada się bez problemów, nie spływa ona z naszych włosów. Jestem z niej bardzo zadowolona, oceniam ją 5/5. Wszystko co napisałam jest prawdą i z czystym sercem mogę ją Wam polecić :)

Pozdrawiam :)






17 komentarzy :

  1. Miałam ją w saszetce i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ja bardzo lubie
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/summer.html

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś w miniaturowych saszetkach i moje włosy też uwielbiają ten produkt :) co prawda lepiej współpracują z brązową wersją, ale ta też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widze ten produkt i ta firmę :P

    Buziaki!
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama uzywala i jest zadowolona :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę ja koniec z wypróbować :)
    Super blog może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam ją pod koniec lipca ;). Wróciłam do niej po prawie rocznej przerwie, bo kiedy pogorszył się stan moich włosów przypomniałam sobie jakie cuda potrafiła zdziałać kiedyś. Ja stosuję ją raz w tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, ale chyba dla mocno zniszczonych włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że moje włosy ją polubią ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny produkt, ale ja aktualnie używam maski z botoksem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jej ale jestem bardzo ciekawa efektu na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chetnie spróbuje :)
    ja dopiero zaczynam , moze wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc;-)
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio właśnie się za jakąś fajna maską do włosów :)

    Serdecznie zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście?
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/08/romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam tylko tą wersję i nie przypadła mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  15. sama od niedawana zaczęłam testowanie jednej z ich masek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię ich maski. A pierwszy raz udało mi się dorwać w promocji, bo bałam się, że będę żałowała zakupu.

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka