poniedziałek, 24 sierpnia 2015

haul-sierpień.

Cześć :)
Zapraszam Was  na krótki haul:) Wszystkie produkty kupiłam w tym miesiącu. Będzie to sama pielęgnacja+perfumy. Mój szampon do włosów sięga denka, więc musiałam kupić nowy. Tym razem wybrałam inną wersję szamponu z Aussie, Miracle Moist Shampoo. Jest to produkt przeznaczony dla włosów suchych i zniszczonych. Korzystając z promocji dokupiłam trzyminutową odżywkę o której pisałam w poprzednim poście. Na początku miesiąca w drogerii superdrug kupiłam kokosowy balsam z firmy Cafe the bain. Nie przepadam za takim zapachem jednak tym zwróciłam uwagę na opakowanie.  Z resztą same zobaczycie na zdjęciach jak wygląda:) Mój przedostatni zakup to antyprespirant z Garniera.Lubię go ponieważ nie zawiera w sobie alkoholu.  Ale o tym produkcie nie będę się rozpisywać. Mój ostatni zakup to perfumy z Miss Sporty. Nie wiem czy w Polsce są dostępne i ile kosztują, ale w Anglii ich cena to 1 f. Nie jest to ciekawy post, ale chcę być z Wami na bieżąco ;)
Pozdrawiam :)






13 komentarzy :

  1. Ciekawa jestem tego szamponu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zaopatrzyłam się w produkty Aussie ;) U nas nie ma perfum z Miss Sporty :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel ciasteczkowy... Już mi ślinka cieknie.
    Nie zauważyłąm perfum w szafie miss sporty u nas ale jeszcze tam zerknę, może jednak są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Powiem szczerze, że jakość Aussie jest o niebo lepsza niż w Polsce. Sama miałam z nimi styczność 6 lat temu. :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten antyperspirant:) super kosmetyki:)
    buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ile dobroci ;) produkty marki Aussie bardzo mnie kuszą ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę perfumy z Miss Sporty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma u nas tych perfum :(
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zel pod prysznic! <3
    Swietny haul ;)

    Xoxo
    Gertrama.blogspot.com
    Jesli to nie problem, prosze o klikniecie w link w najnowszym poscie, odwdzieczam sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy, też wczoraj dodałam taki post także zapraszam :) Zastanawiam się nad zakupem tego duetu z Aussie :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. great pics! Yove this style! Maybe follow each other? Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ile cudeniek!;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka