poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Essence XXXL Lipgloss

Cześć :)
Firmę essence zna pewnie każda z nas. Szafę z  kosmetykami tej firmy znajdziemy w drogerii Natura. W ich ofercie możemy znaleźć wszystkie produkty potrzebne do wykonania makijażu,jak i lakiery do paznokci i pędzle. Essence ma bardzo niedrogie i dobre jakościowo kosmetyki . Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić produkt, który stał się moim ulubieńcem ostatnich miesięcy. A jest to matowy błyszczyk Essence XXXL Lipgloss. Jest to coś pomiędzy błyszczykiem a pomadką . Mój odcień to 05 Velvet Rose, piękny zgaszony róż. W takich kolorach czuję się najlepiej. Produkt ten ma matowe wykończenie, jednak zawiera w sobie małe drobinki brokatu. Nie jest to standardowy produkt, ponieważ nie daje zauważalnego błysku jak w przypadku normalnych błyszczyków. Essence XXXL nawilża usta, nadając im ładny, subtelny kolor. Wystarczy jedna warstwa aby uzyskać kolor jaki znajduje się w opakowaniu.  Produkt nie wysusza ust, ale niestety trudno się go rozprowadza.Błyszczyk nie zastyga na ustach.  Ma kremową konsystencję jednak nadaje  matowe wykończenie. Nie jest to trwały produkt, ponieważ na moich ustach widoczny jest przez 2 godziny bez jedzenia i picia. Błyszczyk pachnie wanilią i jest to jego główna zaleta. Będę się cały czas powtarzać, ale uwielbiam waniliowe produkty. Jeśli chodzi o opakowanie jest ono plastikowe z czarnym początkiem (nie wiem jak to nazwać :D) . Kształt ma taki sam jak większość błyszczyków . Produkt posiada płaski, wydłużony aplikator. Nie zauważyłam żadnej różnicy między takim a standardowym aplikatorem. Mimo drobnych wad, produkt jest naprawdę  dobry. Jak za cenę 10 zł błyszczyk daje radę. Kolor idealnie współgra z moją jasną karnacją skóry. Nie polecałabym tego koloru osobom z opaloną skórą.  Essence XXXL Lipgloss zawiera dużą gamę kolorystyczną, więc każda z nas znajdzie coś dla siebie. Jestem zadowolona z tego produktu, więc oceniam go 4/5.
Pozdrawiam :)






18 komentarzy :

  1. To jest zdecydowanie mój kolorek - idealny nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jaki fajny nudziak, a nie zwracałam na niego wcześniej uwagi ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten błyszczyk i to chyba nawet w takim samym odcieniu. Niestety nie polubiłam go tak, jak Ty. Ciągle wydaje mi się że klei się na ustach, mega szybko się zjada i trochę mnie wysusza :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest super naprawdę,jednak osobiście wolę pomadki matowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam ten matowy błyszczyk, tylko w mocniejszym, czerwonym kolorze. Pięknie pachnie i do tego smakuje jak wanilia haha :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dzisiaj właśnie go kupiłam, mam nadzieję,że się sprawdzi :)
    zapraszam :) http://monrolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczny komórek ! Budziak idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ich błyszczyk ale z drobinkami i na koncu strasnzie śmiedział ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka błyszczyków z tej firmy, ale raczej rzadko po nie sięgam. Częściej wybieram pomadki, ostatnio zakochałam się w matowych i to je najczęściej nakładam na usta. Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolor :D
    http://dajana44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze sie zainteresowac ja mam z tej serii 24 just georgus ale wycofali kolorek www.redbarmaid.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi there everyοne, it's my frst pay a visit at
    tҺіs web ρage,
    and post іѕ іn fact fruitful designed fоr m&#6513, kep &#6489p posting these
    types of articles.

    my site ... solar energy lamp (http://centurionmedia.co.ug/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=337646)

    OdpowiedzUsuń
  13. If you want to increase your knowledge only keep visiting this web page and be updated with the most recent gossip
    posted here.

    Also visit my homepage - review

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka