sobota, 15 sierpnia 2015

Derma V10 Vanilla

Cześć :)
Nie zawsze za wysoką cenę dostajemy rewelacyjny produkt. Zdarza się, że płacimy jedynie za logo.A kosmetyk okazuje się niewypałem. Warto wypróbować produkty z niskiej półki cenowej. Czasami możemy znaleźć bardzo dobry produkt za niską cenę. Mi się to udało :) Niestety to masło do ciała możemy kupić w UK lub zamówić na  Ebay. Mam nadzieję, że Was zainteresuje moja opinia na temat tego produktu. A mowa tu o Derma V10 Vanilla Body Butter.
Masło nie jest drogie, bo możemy je dostać za 1f. Znajdziemy go w Poundland lub Home Bargains. 
Jego pojemność to 220ml. Masło znajduje sie w okrągłym plastikowym opakowaniu. Na wieczku widnieje nazwa firmy, nazwa produktu. Oprócz tego możemy zauważyć krótką informację dla jakiej skóry przeznaczone jest ten produkt. Po odkręceniu górnej części znajdziemy plastikową osłonkę. 
Masło ma zbitą tłustą konsystencję. Szybko się wchłania więc nie musimy długo czekać zanim produkt wniknie w naszą skórę . Masełko świetnie nawilża. Skóra staje sie miękka i jedwabista. Bardzo lubię ten efekt, który utrzymuje się przez kilka godzin. Jeśli chodzi o zapach  jest niesamowity. Pachnie intensywnie wanilią, dlatego pokochałam go od razu. Utrzymuje się długo na skórze. Zawsze smaruję się tym masłem wieczorem, jednak rano zapach jest jeszcze wyczuwalny.
Cieszę się, że mogłam wypróbować ten produkt. Podkradłam go siostrze, jednak tego nie żałuję. Na pewno znajdzie się on w ulubieńcach. Za niewielką cenę otrzymałam niezawodny produkt. Szkoda że nie możecie go dostać w Polsce, bo jest godny polecenia.
Trochę zaniedbałam bloga przez pracę. Jednak mam teraz krótką przerwę, więc posty będą pojawiać się co dwa, trzy dni :)
Pozdrawiam :)



7 komentarzy :

  1. Szkoda, że nie jest dostępny w stacjonarnych sklepach, wtedy chętnie bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Parafina w składzie mnie odstrasza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tego produktu nie wdziałam, nawet w Poundland:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Waniliowe! Kupiłabym odrazu gdybym się na to gdzieś natknęła. :)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łeeee, szkoda że nie ma go w Polsce :(. Lubię takie gęste, treściwe mazidła, a tym bardziej waniliowe lub kokosowe ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny produkt ! kocham wszelkie masła do ciała. Jak będę miała okazję to na pewno wypróbuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka