piątek, 21 sierpnia 2015

Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor

Cześć :)
Ciągnę dalej temat włosów i mam dla Was recenzję kolejnego produktu. Jest to mój kolejny hit jeśli chodzi o pielęgnacje włosów. Tym produktem jest Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor. Jest to trzyminutowa odżywka mająca odżywić i odbudować zniszczone włosy.
Odżywkę nakładam  co drugi dzień na trzy minuty. Odżywka ma blado-pomarańczowy kolor i gęstą konsystencję. Łatwo się ją aplikuje na włosy, oraz łatwo się spłukuje z naszych włosów. Włosy po jej użyciu stają się miękkie i śliskie. Jak wspominałam poprzednim poście uwielbiam efekt śliskich włosów :) Odżywka odżywia moje włosy i nadaje im blask. Efekt takich włosów utrzymuje się przez dłuższy czas. Odżywka ułatwia ich rozczesywanie. Produkt nie powoduje przetłuszczania się włosów. Nie obciąża ich, i bardzo dobrze je nawilża. Zapach jest tak przyjemny jak jej używanie. Odżywka pachnie jak owocowa guma do żucia. Zapach jest bardzo intensywny dlatego utrzymuje się długi czas na włosach. Wszystkie produkty z Aussie które miałam charakteryzowały się słodkim zapachem.
Jeśli chodzi o opakowanie, kształtem przypomina stożek. Butelka nie zawiera standardowego otwierania. Na dolnej zakrętce znajduje się mały otwór. Aby wydobyć produkt, należy nacisnąć butelkę. Buteleczka jest koloru białego na której widnieje pomarańczowa etykieta. Na etykiecie znajdziemy m.in informację jak używać produkt,dla jakich włosów jest ona przeznaczona. Ceny w UK wahają się od 3-4f w zależności od sklepu. Jej pojemność to 250ml. Odżywka jest bardzo wydajna za co ją sobie cenię. Jest to mój drugi ulubiony produkt do pielęgnacji włosów. Jeśli ją stosowałyście to napiszcie czy u Was się sprawdziła :) Bardzo ją lubię i na pewno zostanie ze mną na dłużej.
Pozdrawiam :)






17 komentarzy :

  1. Nie stosowałam jeszcze tej odżywki, ale po Twojej recenzji myślę, że na pewno ją przetestuję :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze ją sobie sprawić jak będzie w jakiejś promocji :p

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam odzywki, jednak tej jeszcze nie miałam :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba wypróbuje produkty z tej serii, muszę poszukać u siebie w drogerii ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na jakąś odżywkę z Aussie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tej firmy ale ja trwam przy swojej odżywce z Gliss Kur-a która jest niezastąpiona :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mnie Aussie nie kusi, nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  8. od jakiegoś czasu słyszę dosyć dużo pozytywów nt. tej firmy muszę w końcu sama spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie. Może wypróbuję. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszą mnie produkty Aussie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba spróbować:) Super zdjęcia, bardzo ładny blog:D Mam prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w kliki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/ Obserwujemy, liczymy że zaobserwujesz i poklikasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O produktach Aussie słyszałam już nie raz i zastanawiam się nad zakupem jakiejś odżywki, ale jeszcze konkretnie się nie zdecydowałam.
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ne mmiałam jeszcze produktów tej firmy. Często widzę je w sklepie ape jakoś wybieram inne

    OdpowiedzUsuń
  14. Często widzę te produkty w sklepie, ale jakoś zawsze biorę coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Fajna recenzja ;) niestety jak dla mnie produkty z tej firmy nie są dla moich włosów. Obciążają je. Pozdrawiam Cię serdecznie! Aha! Chciałam zapytać o czcionkę jaką masz na blogu. Bardzo mi się podoba. Możesz mi uchylić jej nazwę? Buziaki!

    Zooszkaa.Blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze takiego produktu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka