czwartek, 2 lipca 2015

Uzupełnienie pielęgnacji+ dodatek

Cześć  :)


Większość moich produktow do pielęgnacji siegneła dna. Więc z tego powodu wybrałam się na małe zakupy, w celu uzupełnienia produktów. Skończył się mój żel z Original Source, więc musiałam go czymś zastąpić. Wybrałam kremowy żel z Dove. Jeszcze nie testowałam produktów z tej firmy  więc jest to odpowiedni moment aby to zrobić. Żel ten ma dość specyficzny zapach, trudno mi go określić. Jednak jest bardzo przyjemny, kremowy. Kolejnym moim zakupem jest maska z Aussie. Ostatnio polubiłam produkty z tej marki. Wybrałam trzy-minutową odżywkę 3 Minute Miracle. Czytałam wiele opini na jej temat i spora cześć jest pozytywna. Mam nadzieję, że wygładzi moje włosy i nada im blasku. Masełko z nivea powinnam zaliczyć do kolorówki, jednak  jest bezbarwne, więc zaliczyłam je do pielęgnacji. Uwielbiam masła z nivea, i dlatego postanowiłam spróbować zwykłej wersji. Moje usta ostatnio przechodzą kryzys, A te masła dobrze nawilżają, więc może je trochę uratuje. Do pielęgnacji zaliczam też mydło. Wybrałam je z firmy Carex, o zapachu miodu. Przepięknie pachnie, i dobrze się pieni. Uwielbiam mydła z tej firmy i bardzo Wam je polecam, Już ostatnim moim zakupem jest słoik. Potrzebowałam takiego czegość, aby pić z tego wodę. W Anglii mamy teraz upały, więc trzeba pić dużo wody. Ostatnio w ogóle nie pije zwykłej wody. Więc dzięki temu słoikowi stanie się to przyjemne. Jest to idealny gadżet do naszego domu lub mieszkania. Z ten słoik zapłaciłam jedynie 1f. Jak za taką cenę szkoda było nie kupić :)
                                        Pozdrawiam:)






13 komentarzy :

  1. Świetne produkty, większość sama używam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Aussie jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam masełko z Nivea tylko kokosowe :) Właściwie to jeszcze go mam, bo nie zużyłam do końca. Prześlicznie pachnie i super nawilża ;)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów oprócz masełka nivea ;)
    ♥ zapraszam na chwilkę do mnie ~ life-by-katee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, nawadnianie to ważna sprawa - dobrze, że znalazłaś sposób, jak się przekonać do picia wody :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oo :) masełko z nivea - zamierzam kupić któreś ale to, że nakłada się je np. palcem a nie jest w sztyfcie trochę odpycha :/ kurcze szukam takiego słoika i nigdzie takiego znaleźć nie mogę! ale jak znajdę na pewno kupię :)
    pozdrawiam :))
    http://kisieelqowo.blogspot.com/2015/07/73-tapeta-do-sciagniecia-na-lato.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. tez meczy mnie problem suchych ust... ale wciaz szukam kosmetyku idealnego na ten problem. :)

    zapraszam do mnie:
    http://kalosze-w-kaczuszki.blogspot.com/2015/07/summer-is-already-here.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten słoik do picia wody jest świetny, w Polsce się jeszcze z takim nie spotkałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze sobie tez kupić słoiki do koktajli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Twoich zakupów miałam tylko Dove

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka