czwartek, 9 lipca 2015

Ulubione cz 1-podkład, korektor

Cześć:)

Przychodzę do Was dzisiaj z krótką recenzją moich czterech ulubionych produktów do twarzy. W tym poście skupię się na kolorówce, a w następnym opiszę moją pielęgnację.

Długo szukałam podkładu, który spełni moje oczekiwania w 100%. Jednak udało mi się znaleźć taki produkt, a nawet dwa. A mowa tu o Rimmel Match Perfection oraz Bourjois Healthy Mix Serum Gel. Obydwa podkładu są w jasnych tonach. Rimmel jak i healthy mix bardzo dobrze kryją. Mam blizny potrądzikowe oraz wiele przebarwień skóry. Rimmel lepiej sobie z tym radzi. Oby dwa podkłady mają bardzo lekką konsystencję. Idealnie wtapiają się w skórę. Nie tworzą efektu maski, oraz nie wysuszają mojej skóry. Healthy mix ma działanie rozświetlające. Nie podkreślają suchych skórek, oraz wyglądają naturalnie na twarzy. Najważniejsze, że długo utrzymują się na naszej skórze i nie potrzebują ciągłych poprawek. Oba podkłady są w szklanej buteleczce, i zawierają pompkę.Jeśli bym miała wybrać jeden, nie dałabym rady:)


Kolejnymi produktami kolorowymi do twarzy są korektory. Jeden używam pod oczy, a drugi na wszelkie niedoskonałości. A mowa tu o Catrice Camouflage Cream oraz Collection Lasting Perfection Concealer. Pierwszy korektor znajduje się w słoiczku, a drugi przypomina błyszczyk. Jak wspominałam wcześniej lasting perfection używam wyłącznie pod oczy. Mam duże cienie pod oczami, a ten korekor je zakrywa w 100%. Wystarczy jedna warstwa aby zauważyć różnicę. Ja nakładam zawsze dwie, ale to dlatego,że moje sińce są bardzo trudne do zakrycia. Korektor ten rozświetla te miejsce pod oczami. Nie wysusza skóry, nie wchodzi w załamania. A co najwazniejsze jest bardzo trwały.
A jeśli chodzi o korektor z catrice to  jest genialny. Chyba nigdy się z nim nie rozstanę. Używam go do zakrycia większych blizn potrądzikowych. Idealnie je zakrywa,  oraz radzi sobie z nowymi pryszczami. Z podkładem match perfection tworzą idealny duet. Korektor ma mocne krycie, jednak nie wysusza nam skóry. Nie tworzy efektu maski, i nie zapycha. Trzyma się prawie cały dzień. Dobrze wtapia się w skórę. Możemy go znaleźć w drogerii natura. Plusem jest jego cena, ponieważ kosztuje 13zł.
Oby dwa korektory spełniają moje oczekiwania. Jak w przypadku podkładów nie dałabym rady wybrać tylko jeden korektor.
Pozdrawiam :)

12 komentarzy :

  1. Nie znam żadnego z nich :) Ja używam minerałki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie można dostać lasting perfection? :) co do podkładu z rimmel powiem szczerze, że przejechałam się na tej firmie na maskarze i na podkładzie, oby dwa były słabe :/
    pozdrawiam :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com/2015/07/74-mam-uzywam-polecam-kosmetyki-firmy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu kupić ten korektor z Collection, ale nie mogę go jak na razie znalezć w szafach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam, że ten kamuflaż z Catrice świetnie sprawdza się jako baza pod cienie:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten kamuflaż z catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Korektor Collection miałam i byłam bardzo zadowolona, z kolei kamuflaż Catrice nie do końca sprostał moim oczekiwaniom ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię ten podkład z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam żadnego z tych podkładów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat nie uzywam podkładów, ale słyszałam, że Rimmel to dobra własnie firma :-)
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować korektory:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka