wtorek, 28 lipca 2015

Najlepsi w lipcu .

Cześć :)
Z miesiąca na miesiąc mam spory dylemat co umieść w ulubieńcach. Mam sporo ulubionych produktów, jednak staram się wyłonić tych najlepszych. Długo się zastanawiałam co umieścić w tym poście. Wybrałam trzy produkty. Jeden produkt kolorowy, i dwa produkty przeznaczone do włosów. Zapraszam do zapoznania się z nimi :)

  • Odzywkę z Aussie kupiłam 3 tygodnie temu. I od tamtej pory stosuje ją co drugi dzień. Nakładam ją na 3 minuty tak jak proponuje producent. Moje włosy od razu ja polubiły :D. Odzywka cudnie pachnie,jej zapach mogłabym porównać do landrynek. Jest wyczuwalna przez dłuższy czas. Moje włosy są strasznie przesuszone. Po jej zastosowaniu staja się śliskie i błyszczące. Włosy myje popołudniu przed praca. Efekt gładkich i śliskich włosów utrzymuje się przez kolejny dzień. Pracuje w chłodni, i jestem stale w ruchu. Zimno i ciepło jednocześnie nie wpływa dobrze na moje włosy. Jednak dzięki tej odzywce, moje włosy są wstanie znieść takie skoki temperatury. Odzywka jest godna swojej ceny. Polecam Wam ja z czystym sercem :)
  • Wiele gumek ma tendencje do wyrywania włosów. Najgorsze są te które maja metalowe złączenia. Jeśli mamy dobrze rozczesane włosy to i tak przy zdejmowaniu często włosy plączą się wokół gumki. Przynajmniej ja tak mam. O gumkach invisibobble  słyszałam już od dawna. Jednak miesiąc temu postanowiłam sprawdzić jak działają. Gumki maja kształt połączonej sprężynki. Można je kupić w trzy paku lub pojedyncza sztukę. Mamy dostępną szeroka game kolorystyczna. Ja akurat wybrałam neonowy róż. Mogę Wam powiedzieć ze gumki są rewelacyjne. Nie wyrywają włosów, nie plączą ich. Mam grube włosy i przy kucyku musiałam nakładać dwie gumki. W tym przypadku jedna potrafi przytrzymać mi włosy. Gumka nie powoduje wgnieceń, co często zdarzało mi się przy zwykłych gumkach. Gumki pod wpływem gorącej wody wracają do początkowego wyglądu. Jedną gumkę nosze codziennie wiec dlatego jest rozciągnięta. Jednak mi to nie przeszkadza. Bardzo lubię te gumki i na 100% zaopatrzę się w inne kolory :)
  • Ostatnim ulubieńcem okazał się korektor z catrice. Wybrałam go ponieważ w 100 % sprawdza się w moim codziennym makijażu. Mam cerę skłonną do trądziku, a ten korektor pomaga mi ukryć ten problem. Kamuflaż jest mega kryjący, więc jestem wstanie zamaskować największą krostkę, Nie chcę się o nim za dużo rozpisywać, ponieważ już wcześniej o nim wspominałam na blogu. Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam tutaj: klik
Dziękuje serdecznie za każdy komentarz. Mam nadzieję, że mój blog Wam się podoba. Jeśli jest coś co Wam nie pasuje to piszcie śmiało. Na pewno to zmienię :)
Pozdrawiam :)







4 komentarze :

  1. Również mam ten kamuflaż, spisuje się naprawdę dobrze! <3
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje zostałaś nominowana do LBA więcej informacji znajdziesz u mnie http://faustynafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor i odżywkę również gorąco polecam. Co do gumek, to coraz więcej o nich słyszę, ale jakoś nie mogę się przekonać do sprężynki we włosach ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten korektor z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka