czwartek, 23 lipca 2015

Mini haul

Cześć:)

Zapraszam Was na mały haul ubraniowy. Są to rzeczy z wyprzedaży. W tym sezonie wyprzedażowym kupiłam jedynie 3 rzeczy. Jeansy, buty oraz kurtkę. Pierwszą rzecz kupiłam stacjonarnie w New look. Jeansy przed obniżką kosztowały 22 funty. Mi udało się je kupić za 10 funtów. Spodnie mają wysoki stan. Są bardzo fajne, i dobrze mi się je nosi:)
Nie pamiętam czy Wam o tym wspominałam że pracuję w chłodni. Z tego powodu postanowiłam zamówić sobie grubszą kurtkę. Znalazłam taką na Pullandbear. Może na zdjęciu nie wygląda na grubą. Ale na prawdę mi jest w niej gorąco. Nawet nie muszę pod nią zakładać grubszych ubrań, tak jak to robiłam wcześniej. Początkowa jej cena to 40 funtów, ale ja kupiłam ją o połowę taniej. Zostawię do niej link , abyście mogły zobaczyć jak wygląda na zdjęciach. Niestety nie zdążyłam zrobić jej zdjęcia przed noszeniem:)
Ostatnim moim wyprzedażowym ,,szaleństwem" są buty. Z tego zakupu jestem najbardziej zadowolona:) Są to buty Emu Australia. Wiem, że jeszcze nie pora na tego typu buty. Jednak pogoda w UK jest dość dziwna. Jednego dnia świeci słońce,  a drugiego pada deszcz. Ostatnio było strasznie zimno, więc te buty uratowały mi życie:) Buty są bardzo wygodne, nie poci się w nich noga. Nie przemakają, więc za to daję duży plus. Dla większości te buty są okropne, ale mi się podobają. Wybrałam kolor szary. Zamawiałam je z Zalando. Ich cena początkowa to 100 funtów, ja zapłaciłam 40:) Bardzo cieszę się z tego zakupu,  i polecam Wam te buty:)
I to tyle na dziś:) Napiszcie co ciekawego Wam się udało kupić,  jestem bardzo ciekawa:D
Pozdrawiam:)


 Kurtka




14 komentarzy :

  1. Zakochałam sie w tych butach,od dawna na nie poluje ! C: Super haul :)
    woorld-of-diamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczne "Emu", tyle że moje były zamówione na allegro :D Zapraszam do mnie na nową notkę, mini haul z Rossmana! Liczę też za odwdzięczenie się w subskrypcji! Link do bloga niżej ;) Buziaki :*
    http://julkaszalwinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzczy! mam nadzieję, że będziesz zadowolona z butkó. Pozdrawiam gorąco, również obserwuję

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy wyglądają świetnie, czekam na stylizacje;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ;3 Co powiesz na wspolną obserwację ? :) Pozdrawiam i Zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawe zakupy ;) Ja do butów Emu podchodzę neutralnie. Ani za nimi nie szaleję, ani mi nie przeszkadzają, ważne że są dla Ciebie wygodne ;)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladne ubrania:) zajrzyj tez do mnie , mamy podobne blogi. www.brenodella.blogspot.com ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Słabo widoczne te ubrania. Buty wyglądają na cieplutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie mają ładny kolor :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka