piątek, 31 lipca 2015

Match Perfection.

Cześć :)

Moja przygoda z podkładem z firmy Rimmel zaczeła się w maju. Minęło już trochę czasu, więc mogę stwierdzić że jest to mój faworyt. Uwielbiam ten podkład, i nie wiem czy kiedykolwiek go wymienię na inny.
Podkład Match Perfection dostępny jest w 10 wariantach kolorystycznych. Ja posiadam najjaśniejszą wersję czyli 100 ivory.Match Perfection zawiera filtr SPF18. Podkład idealnie współgra z moją karnacją. Match Perfection dopasowuje się do odcienia naszej skóry. Dzięki temu nie tworzy się na twarzy efekt maski. Jest to podkład w miarę kryjący. Mam blizny potrądzikowe i ten produkt potrafi je zakryć. Nie zawsze sobie radzi z większymi krostkami, jednak przy pomocy korektora daje radę :) Podkład rozświetla mają skórę, przez co twarz wygląda na zdrową. Match perfection ma lekką konsystencję i nie klei się. Nie zapycha i nie wysusza jej. Mogłabym powiedzieć, że ją trochę nawilża. Podkład naturalnie wygląda na mojej skórze. Rimmel Match Perfection wyrównuje koloryt skóry. Nie zapycha porów, i nie wchodzi w załamania. Jeśli chodzi o jego trwałość to jestem zadowolona. Może nie wytrzymuje 16 godzin jednak 9 na 100%. Jak na podkład drogeryjny  sprawuje się idealnie. Jestem z niego zadowolona. Schodzi równomiernie i nie zostawia smug. Podkład znajduje w przeźroczystej szklanej buteleczce.Dzięki temu widzimy ile podkładu zużyłyśmy.  Opakowanie wykonane jest z grubego szkła. Podkład zawiera pompkę która ułatwia nam wydobycie podkładu.Pompka działa w miarę sprawnie i nie zapycha się.  Zakrętka jest w kolorze niebieskim, na której widnieje logo rimmel. Cena podkładu wynosi 38zł za 30ml. Z tego co wiem podkład często można znaleźć na promocji. W Uk kosztuje on 6f.
Jak wspominałam na początku jest to mój ulubieniec. Spełnia wszystkie moje oczekiwania. Dobrze sobie radzi z moimi niedoskonałościami. Podkład jest godny polecenie, jeśli jeszcze go nie testowałyście to kiedyś musicie to zrobić :) Jeśli go używałyście to napiszcie czy Wam się sprawdził. Jestem bardzo ciekawa tego co o nim sądzicie :)
Pozdrawiam :)





5 komentarzy :

  1. Będę go miała na uwadze, skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo dobrych opinii słyszałam na jego temat, ale osobiście nie jestem do niego przekonana :) bo kosmetyki z tej marki u mnie się nie sprawdzały niestety...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja o używam, ale nie jest jakiś super, jest średniawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zastanawiam się który podkład przetestować jako kolejny, chyba już mam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli masz instagrama mam mega prośbe, to dla mnie ważne, wejdz w ten link : http://ddobinsta.com/…/…/verlooks%20KONKURS%20NA%20DDOBINSTA zaloguj się na tą stronę poprzez instagrama (w prawym gornym rogu) i daj mi ocenę pozytywną, MEGA MI ZALEZY, Z GORY DZIEKI!
    PS. Super zdjęcia!!:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka