środa, 15 lipca 2015

Daisy Sorbet By Marc Jacobs

Cześć :)
Długo się zastanawiałam nad zakupem perfum z wyższej półki cenowej. Jednak jakiś czas temu postanowiłam zainwestować w perfumy od projektanta. Mój wybór padł na Daisy sorbet Marc Jacobs. Są to perfumy z serii limitowanej. Na początku wybrałam je ze względu na flakonik. Jednak po powąchaniu, buteleczka spadła na drugi plan. Zapach zawiera w sobie nuty kwiatowe, które są podstawą zapachu. Nie za bardzo przepadam za kwiatowymi zapachami. Jednak ten ma coś w sobie, co przyciągnęło moją uwagę. Zapach jest bardzo lekki, świeży a przy tym dziewczęcy. Nie dusi, oraz jest bardzo orzeźwiający. Zapach utrzymuje się w miarę długo. Do sześciu godzin, jest wyczuwalny na skórze jak i na ubraniach. Jeśli chodzi o kolor perfum, mają odcień bladego różu. Bardzo mi się to podoba, przez co widać,że są to dziewczęce perfumy. Idealnie wpisują się w klimat letni i wiosenny.
Jeśli chodzi o flakonik, to jest przepiękny. Zresztą same zobaczycie na zdjęciach :) Buteleczka wykonana jest z grubego szkła. Zatyczka perfum jest w kształcie kwiatów. To mi się najbardziej spodobało, przez co wiemy że zapach będzie kwiatowy :)
Jeśli chodzi o cenę, zależy ona od pojemności perfum. Ja wybrałam 50 ml, i zapłaciłam 40 funtów. W perfumerii Sephora kosztują one 256 zł za 50 ml. Wydaje mi się, że to całkiem dobra cena, jak za takie perfumy :)
Perfumy podbiły moje serce w 100%. Mają coś w sobie, co przyciągnęło moją uwagę. Bardzo je Wam polecam, bo są warte każdej ceny.

Pozdrawiam :)


Nuty zapachowe:

nuta głowy: mandarynka, kwiat jabłoni, lotos 
nuta serca: magnolia, jaśmin, fiołek
nuta bazy: nuty drzewne, piżmo.



15 komentarzy :

  1. Chciałabym ten zapach poczuć "na żywo" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku moje wymarzone perfumy ♥ Jednak jak dla mnie za drogie, raczej szkoda by mi było wydać tyle pieniędzy na małą buteleczkę. Kiedyś na pewno się zdecyduje!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje i zapraszam do siebie :* http://faustynafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zakupu :) Zapach musi byc cudowny :) http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wybór , też lubię te perfumy :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. musi cudownie pachnieć *.* właśnie zastanawiałam się nad kupnem jakiegoś ładnego perfumu :)

    zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wersji sorbet nie miałam jeszcze okazji poznać, ale oryginalną Daisy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący blog. :) Będę zaglądać częściej. Dodaję do obserwujących.

    Zapraszam do obserwowania i polubieni fanpage. http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham te perfumy :) Bardzo ciekawy pomysł. ;) Bardzo podoba mi się twój blog będę wpadać częściej :) Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://girly-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale opis brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa zapachu tych perfum, opakowanie mają cudowne :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają ciekawie! Ja ostatnio dostałam perfumy Diora i mega mi się podobają:)

    zapraszam na mojego bloga, gdzie opisuje moją małą podróż po Chinach:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Po Twoim przedstawieniu tych perfum zastanawiam się nad kupnem, lecz wciąż rozważam pomiędzy nimi a Calvinem Kleinem "Shock". Czaję się na nie już od dłuższego czasu :)
    U mnie nowa notka na blogu, zapraszam do subskrybowania. Ja już to zrobiłam, teraz czas na Ciebie :)
    http://julkaszalwinska.blogspot.com/?view=magazine

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog!
    Nominuję Cię do LBA. Szczegóły tutaj: http://aleksandrabloguje.blogspot.com/2015/07/lba-nominacja-czyli-ja-o-samej-sobie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka