wtorek, 30 czerwca 2015

Ulubieńcy czerwca

Cześć:)

Chciałabym Wam przedstawić moich ulubieńców czerwca. Będą to dwa produkty kolorowe. Nie przedłużając wstępu, zapraszam do czytania. ;)


Pierwszym ulubieńcem czerwca jest korektor do twarzy. Jest to bardzo znany i ceniony korektor z collection. Jego pełna nazwa to Lasting Perfection Concealer. Jest on przeznaczony do calej twarzy. Jednak nakładam go jedynie pod oczy w celu rozświetlenia tego obszaru. Oraz w zakryciu cieni pod oczami. Korektor świetnie sobie radzi z tym problemem. Wystarczy jedna warstwa,aby uzyskać idealne krycie. Korektor długo utrzymuje się pod oczami. Może nie 16 godzin, jak pisze producent ale do 10 godzin sprawuje sie idealnie

Drugim i ostatnim ulubieńcem jest pomadka do ust. Jest to produkt z i heart makeup. Jest to seria lip geek w przepieknym różowo fioletowym opakowaniu. Mój odcień to candy rock czyli soczysta fuksja. Bardzo lubię tą pomadkę, a odcień jest idealny na lato. Pomadka nie wysusza ust, nie podkreśla suchych skórek. Bardzo ładnie wygląda na ustach, i długo utrzymuje się na nich. Jeśli szukacie pomadki w takim kolorze, a nie chcecie wydawać dużo pieniędzy,to polecam Wam tą. Możecie ją znaleźć m.in na kosmetyki z ameryki, mintishop. Na moim blogu jest już recenzja tego produktu. Zapraszam Was tutaj lip geek

Pozdrawiam :D

6 komentarzy :

  1. Nie znam tych firm ;) fajny post o zapraszam do mnie http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele słyszałam o tym korektorze. Szkoda ,że tak trudno go dostać :c A szminka ma genialne opakowanie, kolor nie mój ale mimo wszystko bardzo ładny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek szminki, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego korektora :) Również uważam, że fuksja jest idealna na lato. Posiadam taki odcień szminki, ale od Avon :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie :) Pozdrawiam ♥ http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Korektor Collection kiedyś miałam i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka