niedziela, 28 czerwca 2015

Szybki haul.

Cześć  :)


Moje ostatnie wpisy, były to haule. Tak jest i tym razem. Obiecuję, że jest to już ostatni post tego typu przez najbliższe tygodnie  :D   

Hitem ostatnich miesięcy są metaliczne tatuaże. Na początku nie przypadły mi do gustu. Jednak zmieniłam zdanie, i postanowiłam zobaczyć jak to będzie wyglądać. Moje tatuaże kupiłam w Poundland za 1 funta. Bardzo mi się podobają, i świetnie wyglądają na rękach. Jest to idealny dodatek na lato. Jeden już przykleiłam, i noszę go już 2 dzień :)
    
Kolejnym moim zakupem jest baby lips. Kupiłam go w Poundland za 1 f. Uwielbiam baby lips. Dobrze nawilżają usta, i efekt utrzymuje się dość długo. Tym razem wybrałam wersję bezbarwną, ponieważ niebieski mi się już skończył. Mam nadzieję, że ten będzie się równie sprawdzał jak poprzedni.
I już ostatni produkt to antyprespirant w kulce. Jest on z firmy nivea. Jak na razie się sprawdza. Jestem jak do tej pory z niego zadowolona. Jak resztę produktów kupiłam go w Poundland :)


Pozdrawiam :)

6 komentarzy :

  1. Baby lips bardzo lubię, ale tej wersji nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :) Posiadam jedną pomadkę z baby lips i jestem zadowolona :) wzajemna obserwacja? ja już Cię obserwuje, daj znać u mnie na http://angelicious-stuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również poluję na te tatuaże, świetne są :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi podoba się ta idea ze złotymi tatuażami, pewnie je kupię, gdy tylko wpadną w moje ręce ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka