środa, 17 czerwca 2015

Haul cz 2 .

Cześć :)

Wczoraj wybrałam się na ostatnie zakupy, przed moim powrotem do Anglii. W drogerii natura trwa promocja -40% na kosmetyki kolorowe. Aby otrzymać zniżkę należy kupić przynajmniej dwa produkty. Przez godzinę zastanawiałam się co wybrać. Mój wybór padł na camuflaż z catrice oraz błyszczyk z essence. Obydwa produkty  zaczęłam testować i na razie jestem zadowolona :) Kolejnym moim zakupem są dwie bluzki. Jedna to crop top z h&m. Jest on w biało różowe neonowe paski. Niestety na zdjęciu tego nie widać. Bluzka nie jest na przecenie, ale kosztuje jedynie 20 zł. Będę go nosić do spodni z wysokim stanem. Kolejny t-shirt kupiłam na targu za jedyne 7zł. 
Moim ostatnim ubraniowym zakupem jest bluza ombre z sinsay. Przeceniona jest z 50 zł na 30. Wyprzedaże dopiero się zaczęły, więc pewnie będzie jeszcze dostępna :) 
Ostatnim kosmetycznym zakupem jest krem z ziaja. Kupiłam go na moje blizny. Seria ziaja med dostępna jest w aptece. Cena kremu to 12 zł. Czytałam opinie na jego temat, i większość jest pozytywna. Oby się sprawdził w moim przypadku. 
W hebe kupiłam gumki do włosów. Chciałam je kupić od dawna, jednak trochę się wahałam. Gumki są z firmy invisibobble. Ich koszt to 15 zł za trzy sztuki. Podobno mają nie wyrywać włosów oraz nie powodować wgnieceń. Niestety zwykłe gumki przy ściąganiu strasznie wyrywają mi włosy. Staram się robić to delikatnie, jednak to nic nie daje. Mam duże wymagania co do tych gumek :) Jeśli je używałyście to dajcie mi znać czy warto je przetestować.
Pozdrawiam :)







Catrice 001, essence velvet rose.

26 komentarzy :

  1. Od dawna planuję kupić kamuflaż catrice, ale jakoś ciągle nie mogę się na niego dorwać :)
    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy dorwałaś za fajne ceny :) Ja chyba też kupię sobie ten kamuflaż od catrice :)

    Mogłabyś poklikać w linki cndirect i choies? http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2015/06/ulubiency-maja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne koszulki ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt z catrice jest rewelacyjny ! :) i koszulki bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny haul, świetna jest ta gumka ciągle na nią poluję, daj znać jak się bedzie sprawować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubrania ;)
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie♥ Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy kupiłaś, zrób koniecznie recenzje tego kremu bo zaciekawil mnie!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post as always :)
    Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne bluzki :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kamuflaz uwielbiam, a z ziaji mam nadzieje bedziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam wiele dobrych opinii o korektorze od Catrice. I nie mogę się coś zebrać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog ;)! Ciekawe rzeczy ;)! Na moim blogu modowym pojawił sie nowy post: http://kingefashion.com/barbie-t-shirt-and-grey-skirt/ - zapraszam serdecznie:)! Bede zagladac tutaj czesciej, dodaje do obserwowanych. Buziaki, Kingefaashion:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też przymierzam się do kupienia tych gumek. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą gumeczkę na co dzień dobrze się sprawdza:) Mnie ciekawi krem zjai na trądzik

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna ta bluzeczka w paski;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam te gumki i u mnie sprawdzają się znakomicie. Nie wyrywają mi włosów i mam wrażenie, że ta gumka sprawia, iż moje włosy wydają się gęstsze, kiedy mam nią spięte włosy w kucyk ;) nie umiem tego do końca wytłumaczyć ;D
    bluemuffinsandroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Blyszczyki z essence sa genialne, lubie tez ich lakiery do paznokci. Obserwuje, Wybacz brak polskich znakow, ale nie mam ich na tej klawiaturze. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten krem by mi się przydał
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej!
    Ja swoje gumki kupiłam z pół roku temu. Również 3 sztuki. Jedna niestety mi pękła :( Jednakże kolejne dwie sprawdzają się znakomicie! Jedyny problem jest taki, że nie trzymają włosów aż tak mocno jak zwykłe gumki, ale nie wyrywają ani nie robią wgnieceń :))
    Też mam ten korektor z Catrice, ale teraz się opaliłam i niestety jest dla mnie troszkę za jasny....
    Miłego dnia!!!

    http://hanyvia.blogspot.com/ - zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka