środa, 6 maja 2015

Smoothie detox

Cześć: )

Dzisiaj zrobiłam sobie jednodniowy detox sokami. Nie chciałam głodować a dostarczyć mojemu organizmowi trochę witamin. Taki koktajl owocowy zawiera niecałe 250 kcal. Raz na dwa tygodnie będę robić sobie taki detox.Oczywiście będzie też smoothie z warzyw. A teraz pokaże Wam jakie jest moje ulubione połączenie owoców. Najlepiej smakuje mi banan razem z  kiwi, z maliny, z truskawkami oraz ze szpinakiem. Jakoś ostatnio polubiłam szpinak. Teraz nie wyobrażam sobie bez niego potraw, sałatek i takich oto właśnie soków. Oczywiście owoce codziennie goszczą w mojej kuchni. Nie chcę żebyście pomyślały, że spożywam je tylko raz na dwa tygodnie. Dla mnie owoce jak i ważywa są bardzo ważne w moim codziennym odżywianiu. Wprowadzę na blog jak wygląda moje odżywianie. Nie jestem już na żadnej diecie, ale gotuję i staram się jeść zdrowo.
Przepraszam za jakość zdjęć. Jednak w kuchni mojej siostry jest jedno okno. Niestety pogoda znacznie się popsuła i jakie kolwiek naturalne oświetlenie było znikome. Nie mogło nawet zaświecone światło i lampa błyskowa. Oby Wam to nie przeszkadzało: )   Dzisiaj krótki post i pewnie dość nudny, ale chcę być na bieżąco. Posty w miesiącu maj będą pojawiać się często : )
Pozdrawiam : )





7 komentarzy :

  1. It looks so yummy yummy yum, I love smoothies. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, kocham owoce w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię smoothie, uwielbiam zestaw ze szpinakiem, bananem i owocami leśnymi <3 mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też takie robię codziennie do pracy, uwielbiam, ja robię dość gęste więc jeszcze polecam słomki z Ikei, są takie mega grube nic się nie blokuje przy piciu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka