czwartek, 7 maja 2015

Rimmel

Cześć: )
Dzięki życzliwości siostry, do mojej kosmetyczki trafiły trzy, ,nowości " z Rimmel. Te produkty są już od dawna dostępne na sklepowych półkach. Jednak jakoś nie było nam po drodze, aż do dziś.


Kupno pomadki colour rush planowałam już od kilku tygodni. Wachalam się jedynie nad odcieniem. Kupowałam już odcień Lady Marmalade, jednak w ostatniej chwili wróciłam sie po I Want Candy. Niestety mam słabość do różowych ust. Pierwszy raz będę używać pomadki w kredce. Na poczatku byłam rozczarowana że produktu jest tak mało. Ale potem odkryłam że kredka sie wysuwa(jestem geniuszem:D) Pomadka jest dobrze napigmentowana, ale zacznę ją testować w połowie maja.

Kolejnym produktem jakim wybrałam jest podkład. Wybrałam Match perfection. Kupiłam go w najjaśniejszym odcieniu czyli 100 ivory. Podkład będzie dobrze współgrać z moim korektorem z collection. Odcienie obu produktów są bardzo zbliżone. Dam Wam znać czy Match perfection nadaje się do mojej cery: )

I ostatnim zakupem jest pomadka z serii moisture. W swojej kolekcji pomadek przeważa kolor różowy. Brakowało mi czegoś  innego. Kolor kolarowy nie każdemu przypadnie do gustu. Sama się sobie dziwię, że wybrałam taki odcień. Pomadki jeszcze nie używałam, i nie wiem kiedy to nastąpi. Muszę się bardziej do niej przekonać.


Pozdrawiam: )

18 komentarzy :

  1. Z Rimmela zastanawiałam się nad pomadką Kate Moss, ale były bardzo przebrane kolory :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam pomadkę Rimmela ;) dzisiaj wybieram się po więcej - miała być dostawa ;) -49 % kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich kosmetyki,świetna firma :) / katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład z Rimmela jest faktycznie dobry :)
    U mnie jeszcze tusze tej marki świetnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna ta pomadka w kredce. :) Match Perfection kiedyś używałam, ale u mnie wyglądał ciężko na twarzy. Mam nadzieję, że Tobie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiałam się dziś nad kupnem tej pierwszej pomadki, ale w końcu zrezygnowałam ;)
    Zapraszam do mnie, nowy post o "FANCY" parze Nike - http://goo.gl/DWMo10 ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten podklad, jeden z lepszych jakich mialam dotychczas. Super matowi, ale trzeba ladnie buzie nawilzyc przed aplikacja, bo potrafi podkreslic suche skorki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor tej kredki do ust;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fanką podkładów nie jestem, ale te pomadki wyglądają mega zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rimmel z zasady zawsze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne pomadki!
    www.kiinsza.blogspot.com + wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten podkład totalnie się u mnie nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podkład bardzo lubię, a kredkę też ostatnio kupiłam tylko w kolorze On Fire i jak na razie jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta kredka , poczekam na recenzje może sie skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten podkład i muszę przyznać, że spisywał się całkiem dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka