poniedziałek, 11 maja 2015

Produkty do ust: )

Cześć


Przed wylotem do Anglii, zrobiłam małe porządki w kosmetyczce. Zależało mi na pozbyciu się nie potrzebnych pomadek. Moja kolekcja była dość spora, a większość kupiłam pod wpływem chwili. Na szczęście znalazły już swojego właściciela. Oddałam je mojej siostrze, a zostawiłam tylko te które używam na codzień. Do Anglii zabrałam jedynie sześć balsamów oraz jedną pomadkę. Przez ten miesiąc spędzony w Anglii dołączyły dwie pomadki z makeup revolution oraz dwa produkty do ust z Rimmel. Nie będę się rozpisywać na temat tych produktów, bo do każdego z nich będzie osobna recenzja, albo już jest na moim blogu. Jeśli jesteście ciekawe co sądzę o poszczególnych produktach zapraszam tutaj   balmicarmexlip geeknivea. W mojej kolekcji nie znajdziecie drogich pomadek. Tanie nie znaczy gorsze, a czasami tańsza rzecz jest lepsza niż ta droższa. Jeśli miałabym wybrać jedną pomadkę z mojej ,,kolekcji  to wybrałabym lip geek z makeup revolution. Jest to odcień Candy Rock. Dzisiaj krótki post, ale mam nadzieję że Wam się spodoba :)
Już niedługo otwieram kanał na Youtube. Więcej szczegółów już niedługo;)

Pozdrawiam :D












15 komentarzy :

  1. Supi :) Ja osobiście uwielbiam takie kolorki :) z kosmetyków które tu pokazałaś kojarzę nivea bo mam ale kokosowe, baby lips, carmex i widziałam gdzieś tą z rimmel :) zapraszam do siebie :) i obserwuję http://wiktooriowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kolekcja, ja mam (niestety) o wiele więcej ale używam ich na zmianę albo przynajmniej staram się to robić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do pomadki to mam,tylko jedna z Baby Lips żółta :) poza tym stosuje błyszczyki i szminki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od zimy czaiłam się na tą kredkę/pomadkę z Rimmela i nie mogę uwierzyć, że zapomniałam o niej podczas tych ostatnich promocji w Rossmanie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - arabesque

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ;)! Na moim blogu pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/big-pink-bag/ Zapraszam serdecznie na bloga :)! Dodaję do obserwowanych i będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chopciaż nie uzywam takich kolorków to oko nacieszylam, balsamy mi sie baaardzo podopbają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna kolekcja!

    U mnie rządzą bezbarwne pomadki pielęgnacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolekcja, uwielbiam Balmi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ominacja LBA na blogu, zapraszam :) www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great blog! Maybe we could follow each other? Let me know.
    I have for you a giveway: http://www.raroika.com/2015/05/international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! :)

    A żeby zmotywować do dalszego działania chciałabym Cię zaprosić a właściwie nominować do Liebster Blog Award. Mam nadzieję, że przyłaczysz się do zabawy :)

    http://y-gfrr.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-2015-hej-kochani.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem, co masz na myśli, pisząc 'kupiłam pod wpływem chwili' haha. Ja osobiście uwielbiam pomadkę z Carmexa. Zawsze gdy zaczną mi się przesuszać usta, nakładam ją na noc i na drugi dzień są tak nawilżone jakbym cały czas stosowała pomadki nawilżające. Też w swojej kosmetyczce mam pełno szminek, pomadek etc. :)

    http://hanyvia.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka