piątek, 1 maja 2015

Lakiery.


Cześć: )

Witam Was po dłuższej przerwie w blogowaniu. Przez ostatni tydzień chodziłam do pracy na nocne zmiany. Jednak była to praca chwilowa,więc teraz czekam na inną. Do końca przyszłego tygodnia piwinnam iść do nowej. I to tyle na wstępie:)


Nie jestem lakieromaniaczką, jednak jeden odcień to za mało. Nie mam zbyt dużej kolekcji. I na pewno nie zauważycie żadnych wyrazistych kolorów. Może oprócz fioletu reszta jest w bardzo delikatnych odcieniach. Polubiłam lakiery z Sally Hansen, a najbardziej serię smooth and perfect. Wydaje mi się, że w Polsce ich już nie ma. Trzy lakiery z tej serii dostałam od siostry. Są to delikatne kolory: mięta, brzoskwinia i odcień mleczny (o ile taki istnieje: )). Nie są to lakiery bardzo kryjące, jednak bardzo ładnie wyglądają na paznokciach. Najważniejszym produktem jest odżywka do paznokci. Od roku używam eveline 8w1. Jest to już kultowa odżywka która pomaga albo niszczy nasze paznokcie. Na szczęście mi pomaga. Mam ją już prawie na wykończeniu. Jestem z niej bardzo zadowolona. Przerwałam kurację na jakiś czas, ale zacznę ją od nowa. Ostatnimi produktami do paznokci są lakiery z Rimmel. Uważam, że seria salon pro, salon pro katy to świetne lakiery do paznokci. Na razie wybrałam dwa odcienie róż i fiolet. Lakiery mają gruby pędzelek, więc to ułatwia malowanie. Lakier utrzymuje się do 5, więc to na prawdę dużo. Produkty nie należą do tanich, ale są warte swojej ceny. Na 100% zaopatrzę się w inne kolory: )
Jak same widzicie nie mam pokaźnej kolekcji. Może kiedyś się ona powiększy o bardziej wyraziste kolory. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał: ) 
Pozdrawiam: )







11 komentarzy :

  1. piękne kolory, idealne na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki, ja tylko wyczekuję promocji w Rossmanie ! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory. Właśnie mam teraz bzika na takie. Już nie mogę się doczekać promocji na lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się fiolet z Rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne lakery,lubię pastelowe kolory :) / katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam odżywki z eveline :)
    http://vickey1444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ta odzywka Eveline się kompletnie nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te kolory! <3 Uwielbiam odżywkę z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię tą odżywkę z Eveline, ale chyba przestała już na mnie działać....
    ps obserwuję ")

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka