wtorek, 7 kwietnia 2015

Haul zakupowy.

Cześć :)

Dzisiaj post, który na pewno Was zainteresuje i jest to haul zakupowy. Jutro wyjeżdżam do Anglii na dłużej i kupiłam kilka rzeczy. Szukałam czegoś z motywem kwiatowym. W sklepie pull&bear trwają sezonowe wyprzedaże. Kilka rzeczy zostało przecenionych o 50%. Od razu po wejściu do sklepu zauważyłam tą bluzę. Była to miłość od pierwszego wejżenia :) Bluza jest koloru kremowego i zapłaciłam za nią 40zł. Jej początkowa cena to 80 zł więc długo się nad nią nie zastanawiałam. Kolejnym moim zakupem są spodnie. Kupiłam sobie dwie pary ponieważ bardzo ten model. Jedna para kosztuje tylko 50 zł. Ostatnim zakupem z pull&bear była szara bluza z różowym motywem. Była przeceniona ze 100 zł na 50 zł. Jestem bardzo zadowolona ze wszystkich rzeczy. Do sinsay miałam wejść tylko po kolczyki dla siostry. Jednak po wejściu do sklepu zauważyłam błękitną bluzkę z motywem kwiatowym. Jej cena to 30 zł i też była po przecenie. Pod zdjęciami zamieszczę linki do ubrań. Przy okazji udałam się do super-pharm. Chciałam tylko zobaczyć pędzle do podkładu. Jednak nie skończyło się tylko na tym. Promocją obięte są lakiery z Rimmel Salon Pro. Lakiery kosztują 18 zł a ja zapłaciłam 11 zł. Ich pojemność to 12ml. Lakiery z tej serii mają wiele pozytywnych opinii. Polecała je  Kornela55, więc musiałam jakiś kolor wypróbować. Oczywiście wybrałam odcień różu :D. Z marki rimmel kupiłam też tusz do żęs. Miał być dlamnie jednak podarowałam go siostrze. Ostatnim zakupem jest balsam do ust z marki balmi. Wybrałam o zapachu mięty. Mam nadzieję, że się sprawdzi.
 Pozdrawiam :)






 

13 komentarzy :

  1. Bluzy i spodnie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy, najbardziej podobają mi się te dwie bluzy z sinsaya :D a ten lakier z rimmela również posiadam w swojej kosmetyczce i jest super :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z serii "HAPINESS IS...?" z makijażem w brązach! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten lakier z Rimmela ale czerwony:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę :) Bardzo fajne zakupy :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy :) bluzy bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne nowości, ja ostatnio sieciówki omijam z daleka,zdecydowanie wolę second-handy :)
    efekty moich zakupów lumpeksowych u mnie na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szara bluza bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie rzeczy świetne ;) mam podobną bluzę w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kolorek mają te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka