czwartek, 16 kwietnia 2015

Haul Anglia cz 3

Cześć: )

Dzisiaj ostatnie zakupy kosmetyczne w Anglii. Kupiłam wszystko co było na mojej liście. Wreszcie udało mi się kupić korektor z collection. Dzień w dzień zaglądałam do superdrug jednak najjaśniejszej odcień był zawsze wyprzedany . Straciłam już nadzieję że go tam dostanę. Wczoraj przechodziłam koło sklepu wilko i przy wejściu znajdowała się szafa z collection. Możecie sobie wyobrazić moją radość jak go tam zobaczyłam. Mała rzecz a cieszy: ) Przy okazji kupiłam dwa pędzle do makijażu z wilko. Jeden kupiłam do podkładu a drugi do konturowania twarzy. Szukałam opinii na temat pędzli z tej firmy, jednak za wiele na ich temat nie znalazłam. Dam Wam znać co o nich myślę.  Za jeden zapłaciłam 4f a za drugi 1f. Przeliczając za dwa pędzle zapłaciłam 25zł z groszami. Często w superdrug są promocje 3za2. Z korzystałam z tej okazji i kupiłam dwie pomadki z makeup revolution oraz zestaw do brwi. Za wszystko zapłaciłam 3.50. Wydaje mi się że 15zł za trzy produkty to na prawdę niewiele. Ostatnim moim zakupem są perfumy. Kupiłam je w Poundland za 1f. Często są to podróbki znanych perfum. Te perfumy już kiedyś miałam i jak za 5zł bardzo długo się utrzymują. Są bardzo słodkie a takie najbardziej lubię: )
I to tyle na dziś. Dzisiaj dostałam telefon z agencji i jutro idę do pracy: ) Mam nadzieję, że nie tylko jutro: )
Zapraszam na mój instagram: insta nazwa:evv_lina
Pozdrawiam :)








8 komentarzy :

  1. strasznie nie lubie szminek z mur :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zazdroszczę :) Ciekawe rzeczy dorwałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny zakupy :) same wspaniałości ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie wybrałabym się będąc tam na zakupy! mają świetne produkty w Anglii :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://sandraxxsanderkaxx.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo fajne kosmetyki kupiłaś! :) Ja wybieram się do Anglii w wakacje, więc mam zamiar kupić parę rzeczy, które w Polsce są mało dostępne :)
    Zaobserwowałam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne odcienie szminek! Korektor Collection aktualnie używam i dla mnie ma odrobinę zbyt gęstą konsystencję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka