niedziela, 12 kwietnia 2015

Haul Anglia cz 2

Cześć: )
Dzisiaj haul zakupowy: ) Nie wiem jak Wy ale Ja  bardzo lubię czytać i oglądać takie posty. Pomału uzupełniam moje kosmetyczne must have. Miałam Wam wszystko pokazać po powrocie,  ale niewiadomo czy wrócę. Jednak wolę być na bieżąco niż potem zastanawiać się gdzie coś kupiłam i ile zapłaciłam . Poluje w super drug na korektor z collection, niestety nie mogę go dostać. Mam nadzieję,że do końca pobytu uda mi się go kupić. Na razie kupiłam paletę cieni z make up revolution iconic 2 oraz zestaw do konturowania twarzy. Bardzo polubiłam się z tą firmą i chcę przetestować jak najwięcej produktów z tej marki. Kosmetyki z make up revolution są dosyć tanie i bardzo dobre. Paletka z dwunastoma cieniami kosztuje 4f a zestaw do konturowania 3f i 50p.  Mogłam te produkty zamówić w Polsce przez internet, jednak chciałam zobaczyć jak to wygląda na żywo: ) Po przetestowaniu tych palet napiszę Wam co o nich myślę. W poundlandzie można znaleźć kosmetyki znanych marek. Udało mi się znaleźć dwa lakiery z firmy maybelline Za dwa zapłaciłam 1f, w Polsce jeden taki kosztuje ponad 10zł. Jeszcze nie wiem czy je zatrzymam, może oddam je siostrze: ) 
I to tyle na dziś.  Bałam się że w tym miesiącu będzie mało postów, jednak się na to nie zanosi: ) Mam nadzieję, że post Wam się spodoba.  :)
Pozdrawiam: )






7 komentarzy :

  1. Trio z makeup revolution uwielbiam ! ;) rozświetlacz jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu zainwestować w jakąś paletkę MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie z MR! uwielbiam tą paletkę! Już druga jest w drodze do mnie :) Jestem ciekawa zestawu do konturowania :)
    pozdrawiam ;)
    http://kisieelqowo.blogspot.com/2015/04/61-pielegnacja-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. nice :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  5. Korcą mnie te paletki. Może się zdecyduję w końcu :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : kosmetykiwgmarchewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię oglądać takie posty ;) Cienie z MakeUp Revolution mam dwa małe pojedyncze brązy i są świetne ;) ciekawy ten różowy lakier ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka