niedziela, 19 kwietnia 2015

Dzień z życia.

Cześć: )

Wczorajszy dzień spędziłam nad morzem. Było na prawdę super i często będę tam spędzać wolny czas. Morze znajduje się za Walią, mogę Wam powiedzieć że to przepiękne miasto. Tylko przez nie przejeżdzałam ale w najbliższym czasie wybiorę się na zwiedzanie. Morze jest cudowne, inne powietrze i wogole tak inaczej. Zdziwiłam się, że nie spotkaliśmy żadnych Polaków. Brzegiem morza spacerowałam z mamą i psem mojej siostry. Niestety mieliśmy małe problemy na stacji benzynowej,ale o tym opowiem Wam w kolejnym poście. Jutro idę do pracy i chyba zostaję w Anglii na dłużej: ) O wszystkim Was poinformuję we wtorek.  Zastanawiam się nad nagrywaniem filmów i wrzucanie na youtube. Jeśli macie własne kanały o tematyce urodowej lub modowej to zostawcie link to na 100% Was odwiedzę: )
Dzisiaj dość luźny post, i będę taki dodawać raz w tygodniu. Mam nadzieję, że taki polubicie: ) Jeszcze zwiedzaliśmy ruiny zamku. Wszystkie zdjęcia będą dość podobne, ale się z Wami nimi podzielę: )














6 komentarzy :

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka