poniedziałek, 9 marca 2015

Top 4 do włosów.

Cześć :)

Gdybym miała wskazać jedną rzecz lub część ciała która podoba mi się w moim wyglądzie to wskazałabym włosy. Może nie są one jakieś niezwykłe ale mi się podobają. Staram się o nie dbać i dobierać odpowiednie produkty do ich pielęgnacji. Dzisiaj pokaże Wam moje top 4 kosmetyków do włosów. 



Pierwszym najważniejszym produktem do pielęgnacji włosów jest szampon. Od kilku tygodni używam Aussie Frizz Miracle. Opinie są bardzo podzielone na jego temat ale mi bardzo odpowiada. Nigdy nie miałam lepszego szamponu niż ten. Bardzo dobrze nawilża włosy oraz nie obciąża ich. Szampon przepięknie pachnie i zapach czuć przez kilka godzin. Moje włosy po użyciu są gładkie i miłe w dotyku. Zapłaciłam za niego 18zł ale z tego co wiem jest teraz w promocji w Rossmannie za 12 zł. Polecam serdecznie :)





Drugim produktem który podbił moje serce jest maska z kallos keratin. Zawsze zwracam uwagę na zapach a ten jest przepiękny. Co do samej maski bardzo się sprawdza na moich włosach. Po użyciu moje włosy od razu nabierają blasku. Dzięki tej masce są bardzo miłe w dotyku i nie mam problemów z rozczesaniem ich. Nakładam ją 3 razy w tygodniu, Jednak trzymam ją na włosach 30 min a nie 10 jak każe producent. Nakładam najpierw maskę a potem nakładam czepek i tak chodzę przez pół godziny :D Uwielbiam efekt jaki daje ta maska. Co do ceny to kosztuje ona tylko 6 zł. Myślę że to bardziej zachęca niż zniechęca :)



Moim numerem trzecim jest suchy szampon z batiste. Mam dwie wersje zapachowe floral i tropical o dwóch różnych pojemnościach. Suchy szampon ratował mi wiele razy życie. A najbardziej wtedy kiedy pracowałam w Anglii. Ja głowę myję co dwa dni, a czasami po pracy moje włosy nie wyglądały zbyt ładnie. Nie chciałam ich myć codziennie więc sięgałam po suchy szampon. Obydwie wersje przepięknie pachną. Na prawdę po ich użyciu włosy wyglądają świeżo. Zapach utrzymuje się bardzo długo. Suche szampony batiste możemy znaleźć w drogerii Hebe. Jednak mają się one niedługo pojawić w Rossmannie. 


Czwartym produktem uwielbianym przez moje włosy jest odżywka z gliss kur. Odżywka ma postać dwufazową i zawiera płynną kreatynę. Używam ją od listopada 2014 r. dwa razy dziennie. Produkt jest bardzo wydajny. Łatwo się ja aplikuje ponieważ posiada atomizer. Odżywka przepięknie pachnie, zapach utrzymuje się cały dzień. Moje włosy strasznie się plączą i trudno je rozczesać. Jednak po jej użyciu nie mam żadnego problemu z rozczesywaniem. Niestety sięga mi już denka. Wszystko co dobre szybko się kończy :) Ale to nic ponieważ jutro jadę ją ponownie kupić :D Serdecznie Wam ją polecam :)



I to tyle na dziś :) 03.03.2015 zostałam ciocią małego Antosia. Moja siostra urodziła we wtorek pięknego zdrowego chłopca. Jestem bardzo szczęśliwa i zakochana w moim siostrzeńcu :)
Pozdrawiam :)

8 komentarzy :

  1. Mam odżywkę do włosów Aussie i też jestem z niej zadowolona. Bardzo chętne przetestuje także szampon skoro u ciebie się tak wspaniale sprawdza mam nadzieje że z moimi włosami też się polubi :)
    kosmetyczny-ocean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Batiste i maskę Keratynową uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzywałam jedynie tego Batiste w wersji Tropical :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyki z kallosa najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. maskę sama używam jest rewelacyjna, niestety u mnie suche szampony się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też powinnam nieco więcej czasu i kosmetyków poświecić swoim włosom. Niestety czasem czasu brak i tylko szampon. Powinnam zainwestować w dobrą maskę albo odżywkę. Ta w spray brzmi nieźle, bo nie wymaga czasu.
    A ja dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, tak! Gliss Kur jest świetna, również ją posiadam i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię odżywki w spray`u Gliss Kur:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka