czwartek, 19 marca 2015

Must have kosmetyczne.

Cześć :)

Za trzy tygodnie wyjeżdżam do Anglii. Na razie na dwa tygodnie, ale w lipcu jadę ponownie do pracy. Moja siostra niedawno urodziła dziecko, więc lecę z mamą jej trochę pomóc. Mam zamiar zaopatrzyć się w kilka produktów do makijażu. Bardzo zależy mi na korektorze z collection 2000. Ma on wiele pozytywnych opinii i chciałabym go wypróbować. Można go jedynie zamówić z allegro a boję się podróbek. Jeśli go kupię w Anglii będę mieć pewność że jest to oryginał. Kolejnym moim kosmetycznym must have są produkty z firmy makeup revolution. Bardzo mi zależy na zakupie bronzera ultra bronze. Kolejnym moim pewnym zakupem będą pomadki do ust za 1f. Podoba mi się gama kolorystyczna a najbardziej róże. Ostatnim produktem z tej firmy który muszę mieć jest paletka do konturowania twarzy. Mam w planach zakup lakierów 60 seconds by Rita Ora.Oczywiście wszystkie zakupy pokaże Wam po powrocie :) Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko kupić. 
Pozdrawiam :)


6 komentarzy :

  1. Paletę z make up revolution polecam ! ;) jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie te pomadki MUR to wielka loteria i niestety nie wszystkie się sprawdzają :P

    OdpowiedzUsuń
  3. mam te lakiery, ale szczerze nie polecam! jedyny ich plus to ładne buteleczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Revolution zaczynam testować ! Zobaczymy jak się sprawdzą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki Revolution zaczynam testować ! Zobaczymy jak się sprawdzą!

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze takiego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka