niedziela, 29 marca 2015

Moja biżuteria.

Cześć :)
Dzisiaj odejdę trochę od tematyki mojego bloga. Pokaże Wam moja ulubioną biżuterię. Zawsze na święta, urodziny i inne okazję dostaje biżuterię. Mam sporą kolekcję jednak w osobnym pudełku trzymam dodatki które najczęściej noszę. Większość bransoletek pochodzi z sieciówek. Bransoletkę srebrną dostałam na moje 18 urodziny od mojego chrzestnego. Uwielbiam ją ze względu na jej prostotę. Bardzo często ją noszę. Jeśli chodzi o pierścionki to pochodzą one z Avon. Wolę nosić te zwykłe ponieważ często gubię taką biżuterię. Srebrne czy złote zakładam tylko na ważną okazję. Moim ulubionym dodatkiem na szyje jest łańcuszek z baletnicą. Kupiłam go trzy lata temu w galerii w sklepie zwykłą biżuterią. Ten łańcuszek nie jest srebrny a mam go już kilka lat. A wygląda cały czas jak przed zakupem. Nie mam żadnego ulubionego zegarka. Wcześniej nie wyobrażałam sobie życia bez zegarka. Niestety przyzwyczaiłam się sprawdzać godzinę na telefonie. Moją ulubioną biżuterię przechowuję w pudełku po glossybox. Zawsze stoi na widoku czyli na biurku. Resztę mojej biżuterii mam schowaną w szafie. Planuję sobie po powrocie kupić stoika na biżuterię. 
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. A Wy jaką macie ulubioną biżuterię ? :)

Pozdrawiam :)









15 komentarzy :

  1. Thoose rings are so pretty !
    xoxo,

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego wszystkiego- Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudeńka !!
    moze wspolna obs ? zacznij i daj znac
    paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna ta czarna perłowa bransoletka :)


    zapraszam do mnie. moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie
    igajab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne bransoletki :)

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najbardziej lubię nosić na codzień zegarek o tyle ;)

    Świetne bransoletki ;)
    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com
    Obserwuje, liczę na rewanż xd

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna biżuteria, jestem jej maniaczką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne bransoletki! ja mam bardzo mało biżuterii :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. widze tu kilka ciekawych elementow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne pierścionki *_*
    zaobserwowałam kochana, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie śliczne :)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html#comment-form

    poklikasz? proszę, bardzo mi zależy:)
    jeśli poklikasz uczciwie, odwdzięczę się i polecę twojego bloga w następnym poście.
    miłego dnia:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna biżuteria, też często gubię pierścionki, jak i kolczyki ;)
    Zapraszam też do mnie: http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pierścionki! :3
    Obserwuję, liczę na rewanżyk! :*

    http://mrsandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka