poniedziałek, 16 marca 2015

lip geek

Cześć :)


Jestem posiadaczką przepięknej pomadki z makeup revolution. Właśnie ta marka podbiła polski jak i zagraniczny youtube. Chciałam kupić kilka produktów z tej firmy, jednak skończyło się na jednym. Ale, ale już niedługo się to zmieni :D Wybrałam pomadkę z serii I heart makeup o odcieniu candy rock. 





Pierwsze co wrzuca się w oczy to niesamowite opakowanie. Jest ono różowe z domieszką fioletu. Nie jest tandetne i bardzo przyjemne dla oka. Opakowanie kształtem przypomina kultowe pomadki z maca. Dodatkowo pomadka zapakowana jest w kartonik.




Jej odcień to przepiękny róż, niestety zdjęcie nie odzwierciedla tego jak wygląda na żywo. Pomadka ma kremowe wykończenie i jest bardzo napigmentowana. Produkt nie wysusza ust więc za to baardzo duży plus+. Jeśli chodzi o jego wytrzymałość na ustach to spokojnie utrzymuje się do 4-5 godzin. Ściera się równomiernie i nie zostawia smug.


Skład :


Jeśli chodzi o cenę i dostępność to nie przekracza ona 15 zł i można ją znaleźć m.in mintishop, kosmetykizameryki. urodomania. Ja zamawiałam ją z kosmetykizameryki. Ta seria ma bardzo dużo odcieni. Od cukierkowych róży do intensywnej czerwieni. 
Oceniam ją 5/5. Pomadka jest warta swojej ceny, Pigmentacja jest naprawdę niesamowita, a co najważniejsze nie wysusza ust i nie podkreśla suchych skórek.




6 komentarzy :

  1. sliczne opakowanie i fajny kolor :> chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tej marce właśnie na yt , dużo osób ją mi poleca. :) katie-about-katie.blogapot.com ~ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o tej marce właśnie na yt , dużo osób ją mi poleca. :) katie-about-katie.blogapot.com ~ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o tej marce właśnie na yt , dużo osób ją mi poleca. :) katie-about-katie.blogapot.com ~ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny odcień, chętnie się skuszę ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka