wtorek, 24 marca 2015

Hebe, sh haul.

Cześć :)
Na wstępie chciałabym Was przeprosić za jakość zdjęć. Niestety mój aparat odmówił mi posłuszeństwa i efekt jest marny. Mam nadzieję, że Wam nie będzie to przeszkadzać :) I to tyle na wstępie ;)
Dzisiaj wybrałam się z mamą na krótkie zakupy. Dla siebie miałam nic nie kupować, jednak wyszło inaczej. Na początku wstąpiłyśmy do hebe, i dla siebie kupiłam baby lips z serii electro. Wybrałam kolor Pink Shock. Jeszcze jej nie używałam, ale zrobię do niedługo. Jest to moja trzecia pomadka z maybelline baby lips. Na pewno zrobię osobny post na temat tych pomadek. W zwykłym sklepie obuwniczym spodobały mi się trampki a'la converse. Miałam ich nie kupować, jednak jak zobaczyłam cenę od razu zmieniłam zdanie. Kosztowały one 20 zł. Cena jest na prawdę świetna, i wydają się dobre jakościowo. Ostatnim zakupem jest bluza i długa, szeroka chustka z sh. Za dwie rzeczy zapłaciłam tylko 9 zł. Bluza wygląda jak nowa, jest ona czarna z akcentami panterki. Nie wiem jaki dokładnie to rozmiar. Bałam się że się w nią nie zmieszczę, jednak leży idealnie. Ostatnim moim zakupem jest długa chustka. Od razu wpadła mi w oko. Co najbardziej mi się w niej podoba to wzór. Będzie ciekawym elementem w codziennej stylizacji. Jestem bardzo zadowolona z dzisiejszych zakupów. Uwielbiam sh i nie wstydzę się tego, że tam zaglądam i kupuje. Czasami można znaleźć wiele ciekawych rzeczy, które na prawdę wyglądają świetnie :) Dzisiaj krótki post, ale lubię pisać ostatnio na bieżąco. W kwietniu pierwszy post pojawi się dopiero po 20 kwietnia. Na dwa tygodnie wyjeżdżam do Anglii. Możecie się spodziewać długiego postu. Mam w planach nagrać kilka filmików jak wyglądają drogerie kosmetyczne. Mam nadzieję,że uda mi się to nagrać i że nikt mnie nie wyrzuci ze sklepu :)
Pozdrawiam :)






8 komentarzy :

  1. Świetny zestaw^^
    Koniecznie zrób z niego outfit^^
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  2. trampeczki musze sobie zakupic@!@

    OdpowiedzUsuń
  3. trampki muszę też sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jeszcze nie miałam tej Baby lips,musi być fajna :D.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluza <3
    trampki takie by mi się przydały :))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka