środa, 18 marca 2015

Haul

Cześć :)

Dzisiaj wybrałam się na szybkie zakupy z siostrą. Miałam w planach kupić jedynie spodnie, jednak nie wyszło. Kupiłam jeszcze koszulkę oraz maskę do włosów. Szukałam jasnych jeansów i znalazłam wymarzone w pull&bear. Nie były one drogie bo kosztowały tylko 50zł. Od razu po świętach lecę z mamą do mojej siostry. Więc na pewno mi się przydadzą. T-shirt kupiłam w sklepie olika za 20zł. Jest dobrze wykonana i na pewno nie rozleci się po pierwszym praniu. Może wzór nie jest zachwycający, ale mi się podoba. Maskę poleciła mi fryzjerka. Dwa dni temu podcinałam końcówki i przy okazji pogadałyśmy o dobrych kosmetykach do włosów. Maskę kupiłam w super-pharm za 20zł. Do maski dołączony jest czepek i serum do włosów. Niestety jedynie mała próbka. Jeśli maska mi się sprawdzi napiszę o niej osobny post. Pomału szykuję się do świąt, ostatnio pomyłam okna a dzisiaj ogarnę trochę szafę :)
Pozdrawiam :)






7 komentarzy :

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka