środa, 4 marca 2015

Dermatolog.

Cześć :)

 Wczoraj byłam się umówić na pierwszą wizytę u dermatologa. Na początku pielęgniarka chciała mnie zapisać dopiero na maja. Jednak sprawdziła ilość zapisanych pacjentów, i powiedziała że może mnie jeszcze wcisnąć. I właśnie byłam dzisiaj:). Dermatolog powiedział mi że to trądzik pospolity oraz że mam bardzo suchą skórę. Na szczęście nie jest to poważne zapalenie skóry. Przepisała mi dwie maści oraz tabletki. Jedna jest na recepta, a druga i tabletki bez. Z maścią Klindacin T miałam już do czynienia. I muszę Wam powiedzieć że jest świetna. Bardzo się cieszę że dermatolog mi ją przepisała. Z tego co pamiętam jest ona bardzo wydajna. Mam ją nakładać na noc. Następną maścią jest Sebionex trio. Kosztuje ona 44.90 i jej bez recepty. Mam ją stosować dwa razy w tygodniu zamiast tej pierwszej. Ma ona wygładzić i nawilżyć skórę. Mam blizny potrądzikowe i mam nadzieję że dzięki temu znikną. Co do tabletek mam łykać je codziennie wieczorem po dwie kapsułki. Jest to suplement diety Zincuprin. Z tego co wyczytałam w ulotce mają też dobrze wpływać na włosy i paznokcie. W opakowaniu znajduje się 60 kapsułek. Na kolejną wizytę mam się zapisać w połowie marca. Od dzisiaj rozpoczynam prawdziwą walkę z trądzikiem. Jeśli będą jakieś efekty to pokaże Wam jak to wyglądało przed i jak jest po :). Dzisiaj krótki post ale chciałam Wam o tym napisać :D
 Pozdrawiam ;)





5 komentarzy :

  1. powodzenia w walce z trądzkiem..
    u mnie niestety ma podłoże hormonalne - pewnie czeka mnie walka przez całe życie

    OdpowiedzUsuń
  2. warto odwiedzać dermatologa, miałaś szczęscie z kolejką :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że tak szybko się dostałaś do lekarza. Powodzenia w zwalczaniu trądziku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia ja walczyłam ponad 10 lat:(

    OdpowiedzUsuń
  5. znalazłam Twojego bloga przez modną polkę i obserwuję #65
    jeśli to nie problem proszę również o obserwację :)
    http://xnataliie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka