piątek, 27 marca 2015

amazing lipstick.

Cześć :)

Marka Makeup Revolution podbiła moje serce. Każdy kosmetyk z tej firmy mnie zachwycił. Jestem już posiadaczką trzech pomadek oraz palety iconic 3. Produkty są dobrze na pigmentowane oraz zachwycają swoją wytrzymałością. Jedak dzisiaj kilka słów o pomadkach z serii amazing lipstick.




Posiadam dwa kolory fioletowy oraz czerwony. Początkowo miałam je podarować mojej siostrze, jednak nie spodobały się jej odcienie. Mi bardzo odpowiadają i to są moje dwie ulubione pomadki w ostatnich tygodniach.Pomadka kosztuje jedyne 5 zł. Dostępna jest w wielu wariantach kolorystycznych. Możemy ją zamówić ze strony kosmetykizameryki, mintishop jak i z wielu innych drogerii internetowych. Jej pojemność to 3,8g.






Każda pomadka ma własną nazwę. Czerwień-Atomic Ruby, fiolet-Make Me Magnificent.  Opakowanie jest dobrze wykonane, niestety napisy szybko się zmywają. Pomadka znika równomiernie, nie zostawia smug. Kolor utrzymuje się na ustach do trzech godzin. Jak na pomadkę za 5zł jest to na prawdę dużo.









Pomadka zastyga na ustach, ale nie podkreśla suchych skórek. Dobrze nawilża, jednak dla pewności nakładam pod nią balsam carmex. Pomadka ma kremowe wykończenie. Jest bardzo napigmentowana, wystarczy jedna warstwa, aby nadać naszym ustom ładny kolor.


Pozdrawiam :)

21 komentarzy :

  1. nigdy nie probowalam tych pomadek :)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadek z tej firmy jeszcze nie miałam - ta czerwona jest super :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolet genialny :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam tych pomadek. Czerwona jest bardzo ładna:) ciekawe jak wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna, soczysta czerwień;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądają i jeszcze świetna cena :) planuję też kupić!

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie pokazałaś tej fioletowej na ustach ;) Ciekawa jestem jak sie prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo bardzo odważne kolory, ten fiolet z chęcią bym ci zabrała! :)

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    http://barwne-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Filoet najlepszy :)
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fioletowa jest mega :*
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne produkty za tak małą cenę ;)
    Kolorki nie moje, ale będę się rozglądać za innymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki akurat nie moje, ale malutka cena tych pomadek, zastanawiam się czy nie wypróbować ^^ http://makedo-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam kosmetyków z tej filmy.
    Ale pomadki mają ładny kolor.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolory! Jestem ciekawa jak wygląda ten fiolet na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Imponujące kolory, a poza tym lubię pomadki z tej firmy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. o wiele bardziej lubie kosmetyki z nazwami niz numerami

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post i blog ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://by-yolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta fioletowa wygląda ciekawie, ja niedawno kupiłam ich szminkę z tej samej serii w kolorze różowym i niestety nie spełniła moich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka