czwartek, 26 lutego 2015

Mini haul zakupowy.

Cześć :) 

Mój dzisiejszy haul zakupowy, który zrobiłam w drogerii natura. Odwiedziłam tę drogerię ze względu na trwającą promocję na wszystkie maskary z maybelline. Zniżka na te produkty trwa do 4.03. Mój stary tusz z lovley skończył mi się jakiś czas temu, jednak dopiero teraz zdecydowałam się na zakup nowej. Ta maskara dobrze się sprawdzała, ale chciałam spróbować czegoś nowego. Wybrałam, więc Maybelline, Colossal Volum' Express. Była przeceniona z 33 na 20 zł. Jeszcze jej nie używałam, i nie mogę jej dużo o niej powiedzieć. Ale sprawdziłam opinie w Internecie i są one bardzo pozytywne. Ja na pewno napiszę recenzję tego tuszu i mam nadzieję, że będzie ona pozytywna. Nie mam problemów z rzęsami, są one w miarę długie i gęste. Więc wydaje mi się, że się sprawdzi. Niestety mam problem z rozdwajającymi paznokciami i dlatego ich nie zapuszczam. Są też kruche i szybko się łamią. Jednak postanowiłam je zapuścić i dlatego kupiłam odżywkę eveline 8w1. Często przed zakupem jakiegoś kosmetyku sprawdzam recenzje na różnych blogach. I też miała wiele pozytywnych opinii, i spodobały mi się efekty po jej stosowaniu. Kupiłam ją za 13 zł w naturze. Cieszę się, że jej do niej dołączona instrukcja jak ją używać. Oby uratowała moje paznokcie, jest to moja jedyna deska ratunku :). Jeśli Ją stosowałyście to napiszcie czy się sprawdziła. Z góry dziękuje :). I ostatnim zakupem jest antyperspirant z ziaja. Uwielbiam go i często do niego powracam. Mój nivea się już kończy, więc nie było innej opcji i wybrałam ten. Zapłaciłam za niego jedyne 6 zł. Jeśli szukacie jakiegoś dobrego antyperspirantu to polecam właśnie ten.  Dzisiaj post o późnej porze, jednak nie chciałam mieć zaległości na blogu. Na sobotę mam przygotowany post na temat moich ulubieńców miesiąca. Jeśli nie zdążę go dodać pojawi się on w niedzielę.
Pozdrawiam :)







10 komentarzy :

  1. colosala mniałam ale mnie nie zachwycił a ma taka ładna szczoteczke...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaja active lubię i to bardzo, wydenkowałam go dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kosmetyki:) udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię ziaja soft, tusz do rzęs też jest fajny :)

    www.izabella1983.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tą odżywkę z Eveline, reguralnie używam też antyperspirantu z Ziaja :))) widzę, że mamy podobny gust!

    zapraszam do siebie:
    http://justest-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ta odżywka Eveline się niestety nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę odżywkę i tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. planuję dzisiaj kupić sobie ten tusz

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten tusz jest bardzo dobry odżywkę również stosowałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka