czwartek, 19 lutego 2015

Haul kosmetyczny

Cześć :)

Dzisiaj zaprezentuje Wam wielki haul kosmetyczny ze sklepu internetowego kosmetyki z ameryki. Jest to moje pierwsze zamówienie z tej strony. Jak i pierwszy zakup, jakich kolwiek kosmetyków przez internet. Większość produktów, wybrałam ze względu na moją siostrę. Dwa tygodnie miała urodziny, więc zrobię  jest dość skromny spóźniony prezent. Mam nadzieję, że wszystko jej się spodoba. Zanim przejdę do tematu chciałabym napisać kilka słów o przesyłce. Zamówienie złożyłam w środę późnym wieczorem, a kosmetyki dostałam dzisiaj rano. Wybrałam formę przesyłki kurier za pobraniem, więc nie czekałam zbyt długo. Paczka była dokładnie zapakowana, wszystko dotarło w idealnym stanie. Kosmetyki były szczelnie owinięte w folię bąbelkową. Dostałam też kod rabatowy na następne zakupy. Nie wiem na ile on jest ponieważ jest to kod niespodzianka. Dla siebie zamówiłam tylko podkład bourjois healthy mix, korektor pod oczy z loeral oraz pomadkę lip geek z makeup revolution. Bałam się, że podkład będzie za ciemny, ale jest idealny. Niestety korektor okazał się trochę za ciemny, ale mi to nie przeszkadza. Pomadka ma przepiękny różowy kolor, jest to odcień candy rock. Kolor trochę różni się w rzeczywistości od zdjęcia, ale nieznacznie. Dla siostry zamówiłam dwie pomadki z makeup revolution w kolorze czerwonym i fioletowym. Jedna sztuka kosztuje jedynie 5 zł. więc naprawdę super cena. Nie będę wypisywać wszystkich cen, linki do kosmetyków znajdują się pod każdym zdjęciem. Moja siostra uwielbia kolorowe tusze do rzęs, dlatego wybrałam jej kolor niebieski. Zamówiłam jej mini suchy szampon batiste,który idealnie nadaje się do noszenia w torebce. Jestem bardzo zadowolona ze wszystkich kosmetyków. To pierwsze i na pewno nie ostatnie zamówienie z kosmetyki z ameryki. Zamawiałyście coś z tej strony ? Jeśli tak to napiszcie czy byłyście zadowolone z zakupów. Dzisiaj taki krótki post, ale za to bardzo dużo zdjęć :)
Pozdrawiam :)

9 komentarzy :

  1. Tyle świetnych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba udane zakupy ;)
    Batiste jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Lubię takie blogi :D
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż: http://iamulala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten pachnacy podkład. .. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać jak się sprawuje suchy szampon ;) Z ingrid na przyszłość polecam błyszczyki ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadam suchy szampon Batiste z strony tego sklepu i jest mega !
      Używam go gdy mam malutko czasu a zaplanowane mam spotkanie. Jest niezastąpiony oraz efekt utrzymuje się cały dzień ;)))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka