środa, 14 stycznia 2015

Podsumowanie i ulubieńcy roku 2014.

Cześć :)

Przepraszam że dopiero teraz piszę, ale miałam małe problemy. To jest mój pierwszy post w nowym roku.  Dzisiaj opowiem Wam o moich ulubieńcach roku 2014, i krótko do podsumuje. Ten rok był bardzo ważny w moim życiu. Wiele się wydarzyło,poniosłam wiele porażek jednak nie będę o tym wspominać. Skupię się raczej na pozytywnych wydarzeniach. To co złe trzeba wyrzucić ze swojej pamięci. W 2014 zdawałam maturę, co było dla mnie bardzo ważne. Nie zdałam matematyki, ale udało mi się zdać poprawkę. Jestem do dziś zadowolona z wyników. Może nie są jakieś suuper dla niektórych, ale ja jestem z siebie dumna. Pierwszy raz w życiu leciałam samolotem, i cieszę się że nie zrezygnowałam z tego pomysłu. Rozpoczęłam samodzielnie życie w Anglii. Miałam pewne obawy czy sobie poradzę, ale dałam radę. Pierwszy raz poszłam do prawdziwej pracy. Niestety wracam za tydzień do Polski, ale nie na długo, bo tylko do czerwca. Muszę się teraz skupić na poprawie egzaminów zawodowych. Moja starsza siostra w czerwcu wyszła za mąż, ale w sierpniu ogłosiła że jest w ciąży. Cieszę się z tego bardzo. W październiku brała ślub moja ciocia. Z tych powodów uważam rok 2014 za udany.
A tym roku chciałabym jeszcze schudnąć. Mam w planach przed ponownym wyjazdem do Anglii zdać prawo jazdy. Przez ten czas kiedy będę w Polsce poszukam sobie pracy i chciałabym odłożyć sobie na samochód. Mam w planach namówić swoją młodszą siostrę na wyjazd ze mną, Chciałabym na weekendy zapisać się do szkoły na angielski. Ten pobyt w Anglii pomógł mi oswoić się z językiem, ale chciałabym się jeszcze doszkolić. Takie krótkie podsumowanie, przepraszam za chaotyczność, ale piszę na laptopie mojej siostry a jest jej bardzo potrzebny.
A teraz przejdę do ulubieńców roku. Jeśli chodzi o włosy, to dodałam trzy produkty bez których nie wyobrażam sobie dbania o włosy. Pierwszym z nich jest szczotka z tangle teezer. Jest rewelacyjna, na początku sceptycznie podchodziłam do cudownej szczotki. I miałam małe obawy czy warto wydawać na zwykłą szczotkę 40 zł. Ale przekonały mnie filmiki na yt. Muszę przyznać że ta szczotka jest świetna. Nie wyrywa włosów, bardzo dobrze rozczesuje moje. Czasam  zasypiam z mokrymi włosami, i często mam duże kołtuny, ale ta szczotka daje sobie z nimi radę. Zrobię aktualizację postu o włosach i wszystko dokładnie opiszę. Kolejnym ulubieńcem jeśli chodzi o włosy jest to suchy szampon z batiste. Przydaje się w bardzo awaryjnych sytuacjach. Ostatnim produktem jest odżywka z gliss kur. Do jej kupna przekonała mnie moja ulubiona vlogerka Kornela55. Często w swoich filmikach chwali ten produkt. I dzięki niej przetestowałam tą odżywkę. Przepięknie pachnie, zapach długo utrzymuje się na włosach. Ułatwia rozczesywanie, nadaje błysk włosom. Polecam ją bardzo. Mam bardzo dużo produktów do ust, ale te dwa uwielbiam. Pierwszy z nich jest baby lips, w różowym opakowaniu. Miałam też niebieski, ale on się nie sprawdził na moich ustach. A ten jest cudowny. Długo utrzymuje się na ustach, nadaje piękny różowy kolor. Uwielbiam takie odcienie na ustach. Poluje teraz na serię baby lips electro. Ostatnim ulubieńcem jeśli chodzi o usta jest nim einstein lip therapy. Moim ulubionym antyperspirantem jest nivea energy fresh. A na koniec produkt do twarzy. Jest nim krem mikro złuszczający z kwasem migdałowy na noc z serii liście manuka.Na temat tego kremu napiszę osobną notkę.
Przepraszam jeszcze raz za chaotyczność mojego posta. Mam nadzieję że mi to wybaczycie.
Pozdrawiam :)


6 komentarzy :

  1. musze zakupic ta szczotke!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/01/walentynki-tuz-tuz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post, wśród moich rocznych ulubieńców, też znalazła się szczotka TT:) Ładnie pachnie ta wersja batiste? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam TT i szampony Batiste :) Pozdrawiam.

    coockiness-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Liście manuka zrobiły furrorę :) TT zresztą też :))

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak odżywka z glisskura to tylko ta, miałam inne wersje i okazały się niewypałem :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka