czwartek, 4 grudnia 2014

04.12.2014

Cześć :)

Dopadła mnie grypa, jeszcze wczoraj czułam się lepiej. Jednak dzisiaj obudziłam się strasznym bólem gardła. Jeszcze do tego masz kaszel. Ech uroki zimy. W sobotę idę sobie kupić szalik i rękawiczki. Mam szczęście ponieważ w tym mieście w którym mieszkam znajduje się Primark. Tydzień temu kupiłam sobie jeansy i buty właśnie w tym sklepie. Za te dwie rzeczy Zapłaciłam 14 funtów, przeliczajac na polskie pieniądze wynosi 70 zł. Więc myślę, że to nie dużo. W spodniach jak i butach już chodziłam. Jeśli chodzi o ceny w Primarku są bardzo niskie. Wypatrzylam sobie cudowną parke na tę porę roku i sukienkę na święta. Kilka dni przed świętami pójdę na wielkie zakupy. Na pewno zrobię osoby post poświęcony właśnie zakupom, nie tylko ubraniowym, ale też kosmetycznych i jedzeniowych. 
Muszę się Wam pochwalić, od listopada schudłam 5 kg. Może to nie jest imponujący wynik jednak bardzo się z tego cieszę. Mam w planach do marca schudnąć 12 kg. Chciałabym zacząć ćwiczyć, jednak na razie to nie możliwe, ponieważ nie mam kiedy. Po 4 godzinach jestem bardziej zmęczona niż po 9. Może dlatego że zaczynam pracę o 17 a w domu jestem dopiero o 23. Zawsze się kładę spać po 20 i jakoś teraz nie mogę się przestawić.
Przejdę teraz do sedna sprawy. Wczoraj udało mi się zrobić kilka zdjęć na rynku, jednak większość się nie udała i zostały mi tylko dwa. Robiłam je w pośpiechu i dlatego. Centrum miasta jest przepięknie udekorowane, na większości sklepach świecą się lampki. W witrynach ustawione są prześliczne prezenty na gwiazdkę. Rano nie wygląda to wspaniale, ale wieczorem jest cudownie. Dzisiaj wyjdę wcześniej i zrobię na spokojnie kilka zdjęć. Będę aktualizować tego posta, ponieważ następny dodam pod koniec przyszłego tygodnia jak będę pewna pracy.
Mam nadzieję że Was nie zanudzam, a jeśli tak jest to piszcie. Postaram się to zmienić ;)
Aktualizacja :
Dzisiaj wynajełam pokój, ale wprowadzam się dopiero w piątek. Po przeprowadzce dodam zdjęcia mojego pokoju.
Pozdrawiam :)


5 komentarzy :

  1. Ale śliczne ozdoby świąteczne :-)U mnie w Zielonej Górze tez już pomału stroją miasto^^
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwoliłam sobie nominować Cię do Blog liebster award za "dobrze wykonaną robotę". :)

    http://dajana44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog bardzo ciekawy:) Miło tu u Ciebie :) Może obserwacja za obserwację?
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAMY:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog bardzo ciekawy:) Miło tu u Ciebie :) Może obserwacja za obserwację?
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAMY:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey very interesting blog!

    my blog ... home designs ideas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka