niedziela, 16 listopada 2014

Konto w banku :)

Cześć :)

Dzisiaj post na temat mojego konta w Brytyjskim banku. Wybrałam Lloyds bank ponieważ na początku nie miałam stałego adresu więc mogłam podać dane mieszkaniowe mojej siostry. Przy  zakładaniu konta zostałam zaprowadzona do osobnego pomieszczenia. W Polskich bankach jak wiemy robi się to w obecności osób trzecich. Wytlumaczono mi dokładnie jak będzie wyglądać moje konto. Wszystkie bankomaty mam bezpłatnie i nie muszę nic płacić za to bankowi. W Polskim banku w którym mam konto pobierają mi co miesiąc 10 zł za korzystnie z bankomatów na terenie Polski. Po założeniu normalnego konta, zarejestrowano mi usługę online. Co najbardziej mi się podobało to to że mogłam sobie sama wymyślić hasło.  Do tego musiałam podać też drugie które jest mi potrzebne do odzyskania pierwszego. 
W piątek chciałam zrobić przelew jednak pomyliłam hasło i od razu zablokowali mi możliwość ponownego zalogowania na konto online. Przy odzyskiwaniu hasła musiałam podać 1, 3,6 literę mojego drugiego hasła. Więc jest to dodatkowe zabezpieczenie przed włamaniem na konto. Jednak nie udało mi się odzyskać hasła ponieważ coś źle zrobiłam. Jedynym wyjściem było pójście do banku. Co mnie bardzo zaskoczyło nie musiałam długo czekać. Od razu mogłam zmienić hasło i zalogować się na swoje konto.  Po powrocie do domu zrobiłam przelew który doszedł do dwóch godzinach. To też mnie bardzo zaskoczyło,  nie spodziewałam się że uda mi się tak szybko to zrobić. Przed wykonaniem przelewu musiałam podać kod i potwierdzić czy to naprawdę ja korzystam z tego konta. Więc zadzwoniła do mnie automatyczna sekretarka gdzie musiałam podać dany kod. To mi się bardzo spodobało ponieważ osobom trzecim będzie trudno włamać się na moje  konto. Zapomniałam wspomnieć o karcie więc zrobię to teraz. Dostałam ją pocztą po 3 dniach od rejestracji, a pin do niej doszedł do mnie po 4 dniach. W Polsce na kartę i pin czekałam dwa tygodnie. 
Przepraszam za chaotycznosc mojego posta, ale mam dostęp tylko do tabletu a na nim mi się nie wygodnie pisze. Jeśli popełniłam jakieś błędy to przepraszam z góry. 
Jeśli macie jakieś pytania to za dawajcie śmiało na pewno na nie odpowiem :)

Pozdrawiam :)

6 komentarzy :

  1. Bardzo przydatny post! OD razu widać różnicę między Zachodem, a Polską...
    Czyli dobrze robię, myśląc o zamieszkaniu na Wyspach Brytyjskich^^
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku miałam wątpliwości, ale teraz nie żałuję że tu mieszkam, mam w planach zamieszkać tu na dłuższy czas :)

      Usuń
  2. ja mieszkam we wloszech i tez konto gratis :)
    zapraszam na konkurs wygraj plaszczyk brakuje jednej osoby aby sie odbyl moze wezmiesz udzial bedzie mi milo
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice blog you have dear!

    XX
    www.floortjeloves.com
    www.facebook.com/floortjeloves

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy post! :D

    zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji- fedricci17.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taka troche reklama ;p ale fajnie napisany :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka