środa, 12 listopada 2014

Batiste, suchy szampon.

Cześć :)
 Dzisiaj znowu cofnęli mnie z pracy,  więc mam przymusowy dzień wolny.  Niby powinnam się cieszyć, jednak w tym tygodniu pracowałam tylko raz. Od rana czekam na telefon z agencji pracy,  jednak chyba sama muszę do nich zadzwonić. Jednak nie o tym dzisiaj mowa. 
Dwa tygodnie temu postanowiłam kupić suchy szampon, ponieważ moje włosy są przyzwyczajone do codziennego mycia.  Nie wpływa to dobrze na kondycje włosów .Nie chcę codziennie tego robić, więc jedynym wyjściem jest właśnie suchy szampon z firmy batiste. Wybrałam wersję zapachową floral&flirty blush. Zapłaciłam za niego 0.90 pensów, jakby przeliczyć na zł jakieś 5 zł. Więc wydaje mi się że to nie dużo. Miałam pewne obawy jak zareagują moje włosy na tego typu produkt. Jednak jestem mile zaskoczona. Moje włosy po użyciu wyglądały jak po umyciu. Długo wyglądały odświeżone.  Zapach bardzo długo utrzymywał mi się na włosach. Podoba mi się opakowanie w różowe kwiatki, chociaż nie za bardzo przepadam na co dzień za tym kolorem. Jednak wygląda bardzo słodko.  Bardzo łatwy i szybki sposób aplikacji, wystarczy 5 minut aby szampon zaczął działać. Właśnie na tym mi bardzo zależy więc za to daje plus. Trzeba dokładnie rozczesać włosy po zastosowaniu, ponieważ zostawia biały proszek. Ja mam ciemne włosy, więc bardzo widać. Nie wiem jeszcze jak z wydajnością ponieważ używałam go zaledwie 4 razy. Jednak mam nadzieję, że 150 ml starczy mi na długi okres czasu. Jeśli się będzie dobrze sprawował przed powrotem do Polski kupię sobie inne wersje zapachowe. 
Używałyście ten produkt ? Jakie są Wasze opinie na jego temat? 
Przepraszam bardzo za jakość zdjęć jednak nie mam dostępu do laptopa, więc została mi tylko opcja robienia zdjęć aparatem z tabletu. 
 Pozdrawiam :)



7 komentarzy :

  1. Nie mialam jeszcze zadnego suchego szampony batiste:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka ma suchy szampon z batiste tylko, że ona miała opakowanie żółte i pięknie pachniało. Muszę się w taki produkt zaopatrzyć. :)
    http://dajana44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I have been using Batiste for a long time (this scent) and it is one of my favorite hair products out there :)



    http://jeansandroses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten suchy szampon jest rewelacyjny.
    Odmieniłam bloga zapraszam do mnie
    -------->http://goodlook1029.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. suchy szampon jest super w naglych sytuacjach:)
    zapraszam na konkurs wygraj plaszczyk z oasap bedzie mi milo jak wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam :) Taniutko go kupiłaś! Miałam już kilka zapachów, jak na razie właściwie każdy polecam. Teraz jestem w trakcie użycia orientalnego i tego do włosów brązowych. Są OK.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka