czwartek, 9 października 2014

Wibo, Lip Sensation.

Cześć :) 
Uwielbiam kupować produkty do  ust, jest to moje małe uzależnienie. Wcześniej nie używałam żadnych błyszczyków ani kolorowych pomadek. Jedynie korzystałam tylko z tych ochronnych a najlepiej  bezbarwnych. Jednak zmieniłam swoje upodobania. Uwielbiam pomadki w odcieniu różu, bardzo podobają mi się usta właśnie w tym odcieniu.  Ostatnio przerzuciłam się na błyszczyk, wybrałam Wibo, Lip Sensation z kwasem hialuronowym. Ma on za zadanie wypełnić usta i dodać im objętości. Jednak nie zauważyłam aby moje usta w jakimś stopniu wydawały się powiększone. Jednak to mnie nie zniechęciło do dalszego używania. Cena tego błyszczyka wynosi 8 zł za 5ml. Ja swój kupiłam na promocji za 5 zł, więc się opłacało. Mamy do wyboru 6 odcieni, ja wybrałam nr 02-jasny róż. Bardzo dobrze aplikuje się go na usta, nie klei się. Bez jedzenia i picia  utrzymuje się do czterech godzin. Najważniejszą zaletą jest to że nie wysusza moich ust, oraz doskonale nawilża z czego jestem bardzo zadowolona. Pięknie się błyszczy na ustach, łatwo go zmyć z ust. Ma bardzo fajne opakowanie, które nie zajmuje dużo miejsca w torebce. Aplikator zrobiony jest z delikatnego włosia, dzięki temu bardzo dobrze nakłada się błyszczyk na usta. Jestem mile zaskoczona tym produktem, zaczęłam przekonywać się do błyszczyków. Myślę, że będę go często używać. Jak za taką niską cenę otrzymujemy dobrej jakości produkt. Może po dłuższym stosowaniu pojawi się efekt większych ust. Mam bardzo nieproporcjonalne usta, moja  górną warga jest bardzo mała i ledwo widoczna . Nie dodaje zdjęcia ust ponieważ brzydko wychodzą na zdjęciach. Może to trochę dziwne jednak w przyszłości chciałabym powiększyć sobie górną wargę, aby była bardziej widoczna. Taka mała krótka recenzja, przepraszam bardzo za jakiekolwiek błędy i za jakoś zdjęć.
Pozdrawiam :) 





 

6 komentarzy :

  1. Szkoda że nie pokazałaś jak wygląda na ustach: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem jaki będzie kolejny zakup :)

    Dałam drugie życie mojemu blogowi, wolnej chwili zapraszam ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, neonowy kolor. Ja też chętnie zobaczyłabym jak się prezentuje na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny kolorek
    a u mnie wygraj jeden z 3 sweterkow bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tę firmę, ma bardzo dobre i niedrogie odżywki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What i do not understood is in realuty how you're no longer really a lot more well-preferred than you may be right now.
    You're very intelligent. You understand therefore significantly when it comes
    tto this topic, prodced me in mmy opinion imagine it from numerous various angles.

    Its like men and women aren't involved until it is one thing to accomplish
    with Lady gaga! Your personal stuffs excellent. At all times deal with
    it up!

    Alsoo visit my ssite ... specialized crosstrail expert ()

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka