niedziela, 5 października 2014

Nivea, Lip Butter Carmel Cream.



Cześć :)
Jak ten czas szybko leci, niedawno był poniedziałek a tu koniec tygodnia. Z dnia na dzień staje się coraz zimniej, niestety trzeba się do tego przyzwyczaić. Miałam sobie kupić nową kurtkę, jednak stwierdziłam, że moja stara jest jeszcze w dobrym stanie. Wyjęłam już z dna szafy wszystkie  ciepłe swetry, muszę zamienić swoje trampki na cieplejsze buty. We wtorek jadę się rozejrzeć za jakimiś botkami.wyjdzie  Nie lubię kupować butów, więc zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak coś kupię to Wam pokaże na blogu a  dzisiaj mowa o produkcie do ust z Nivea. Zapraszam do czytania. 

Uwielbiam produkty z firmy Nivea, od balsamów do ciała po pomadki ochronne. Jakiś miesiąc kupiłam sobie masełko do ust właśnie z tej firmy. Wcześniej używałam malinowe z firmy bielenda, jednak nie byłam do końca zadowolona z jego działania. Postanowiłam zmienić je na to z nivea. Kupiłam je na promocji za 6 zł jak zwykle w Rossmannie. To jest moja ulubiona drogeria do której z chęcią zaglądam. Zachwycił mnie karmelowy zapach i smak, nie jest zbyt słodki więc to na +.  Podoba mi się małe okrągłe metalowe opakowanie, które śmiało możemy nosić w torebce. Doskonale nawilża, długo utrzymuje się na ustach. Pasuje mi to  że jest bezbarwne. Po użyciu usta stają się miękkie, odżywione. Konsystencja nie jest tłusta a to bardzo ważne, niestety trzeba ten produkt nakładać palcami. Używam go tylko przed wyjściem. Idealnie będzie nadawać się na jesień którą mamy oraz zimę. Na plus jest to, że się nie topi, i nie trzeba masełka  trzymać w chłodnym miejscu. Cena tego produktu wynosi 10 zł za 16,7g/19 ml. Mam w planach zaopatrzyć się w inne zapachy. 
 Pozdrawiam :)




Jestem uzależniona od różnego typu pomadek, ostatnio zainteresowałam się  firmą Mac. Czytałam wiele pozytywnych komentarzy na temat szminek z tej firmy. Jednak cena trochę odstrasza ponad 80 zł. Ale kolory bardzo mnie urzekły a najbardziej a odcieniu różu. Używałyście może produkty z tej firmy ? Czy warto kupić szminkę za taką cenę ?


6 komentarzy :

  1. Mam pełne zaufanie do kosmetyków NIVEA ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam waniliowe masełko i bardzo je lubię. Szkoda, że nie ma wersji w sztyfcie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Nivea i mam takie masełko tylko malinowe, fakt nawilża super ale ja dla mnie dłuuugo się wchłania a ja codziennie nosze żywe pomadki i czekanie aż masełko sie wchłonie to męczarnia
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli jesteś zainteresowana zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu a ja szybko się odwdzięczę:)

    Zapraszam

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym masełku ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jeszcze nie testowałam, mam malinowe z Bielendy chyba, ale nie jestem zadowolona.. oblepia usta, zęby i się klei. Częściej sięgam po sztyft;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka