środa, 17 września 2014

Ziaja, mleczko do ciała.

Cześć :)

Ziaja masło kakaowe, mleczko do ciała dla skóry wrażliwej, normalnej i suchej. Produkt ma za zadanie poprawienie kolorytu skóry. Jest to jedno z moich ulubionych produktów do pielęgnacji skóry. Uwielbiam to masełko ze względu na zapach. Nie przepadałam wcześniej za takimi zapachami, jednak ten mnie zauroczył.Cena tego produktu wynosi 10zł za 400 ml, więc to jest plus. Konsystencja jest tłusta, jednak mleczko szybko się wchłania. Opakowanie posiada wygodną  pompkę do aplikacji. Dzięki temu możemy kontrolować ilość nakładanego produktu. Mleczko doskonale nawilża, zachowuje gładkość skóry. Produkt jest godny polecenia, ponieważ spełnia swoją rolę. Plusem jest zapach, konsystencja. Za niewielką cenę otrzymujemy bardzo dobre mleczko. Produkt ten  używam od 3 miesięcy, przy codziennej pielęgnacji skóry. Została mi jeszcze połowa, więc mleczko  jest bardzo wydajne. Uwielbiam firmę ziaja, ponieważ w swoim asortymencie oferuje bardzo dużo produktów, o niewielkiej cenie. Mleczko podbiło moje serce i zaliczam ten zakup do udanych. Na pewno po skończeniu produktu wrócę do niego z przyjemnością.
Zdjęcia robione aparatem z telefonu LG L65. 
Pozdrawiam :)





10 komentarzy :

  1. Jedyny malutki minus to wchłanianie - mogłoby być lepiej. Ale dla tego zapachu i za taką kasę jak najbardziej też polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś to mleczko, zapach był niesamowity :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam z tej serii o tym samym zapachu płyn pod prysznic.
    Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj używam go jest świetny ! jeszcze spray do opalania ;)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam to mleczko do ciała. Chciałam ten zapach, który masz Ty, ale nie było go na stanie więc musiałam pocieszyć się pomarańczowym. Niestety to nie był dobry wybór, gdyż dominuje w nim woń gliceryny za którą osobiście nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystkie produkty z tej serii, zresztą marka Ziaja jest super.
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam to mleczko :D Ma idealna konsystencje, a zapach to już w ogóle! Mmmm

    http://theraspberrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam te masło kakaowe.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki firmy Ziaja a ten balsam jest rewelacyjny :-) ma obłędny zapach :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka