poniedziałek, 1 września 2014

próbki.

Cześć :)

Dzisiaj listonosz dostarczył mi darmowe próbki z super-pharm.Są to dwa produkty z Avène żel oczyszczający i emulsja przeciw niedoskonałościom. Ilość była ograniczona i aby je zdobyć należało podać numer karty life-style. Jeszcze nie miałam szansy spróbowania kosmetyków z tej firmy. Cieszę się, że są dostosowane do mojego rodzaju skóry. Od dwóch tygodni mam problem  trądzikiem. Więc jest to odpowiedni czas do spróbowania próbek. Jeśli w jakimś stopniu mi pomoże, to pomyślę nad kupnem pełnowymiarowych produktów. Chociaż produkt nie należy do najtańszych, jednak czytałam o tych produktach bardzo wiele pozytywnych komentarz. Zobaczymy jak będzie, i dopiero będę się  zastanawiać.
 Zdjęcia robione tabletem i dlatego są trochę niewyraźne.





5 komentarzy :

  1. Te kosmetyki są polecane przez dermatologów, więc pewnie się u Ciebie sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam ;/ Fajna paczuszka ^^
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też właśnie dzisiaj otrzymałam. Będę testować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, czekam na recenzje bo jestem ciekawa czy są dobre te kosmetyki...

    A tak poza tym nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz na moim blogu www.gotkabloguje.blogspot.com :) Zapraszam do udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt :)
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka