poniedziałek, 22 września 2014

New.

Dzisiaj wybrałam się na małe zakupy kosmetyczne. Powoli szykuję się na wyjazd, i wolałam wcześniej zaopatrzyć się w kilka rzeczy. Od niedawna zaczęłam moją przygodę z makijażem. Zawsze ceniłam sobie naturalność, i czasami używałam tylko podkładu, tuszu do rzęs oraz bezbarwnej pomadki. Chciałabym się nauczyć robić kreskę na górnej powiece więc kupiłam sobie żółtą pastelową kredkę oraz brązowy i czarny eyeliner. Uwielbiam perfumy z firmy addidas, a najbardziej w pomarańczowym flakoników. Chciałam też spróbować niebieski tusz do rzęs, który wypatrzyłam w biedronce. Nie byłam do końca przekonana, jednak skusiłam się na niego. Mam nadzieję że nie będę żałować. W hurtowni kosmetyków kupiłam cienie do powiek 18 kolorów za 5 zł, oraz sypki pigment. Moim pierwszym podkładem był Maybelline, Affinitone, jednak postanowiłam go zmienić na podkład z firmy Revlon. Dużo osób mi go polecało, znalazłam też wiele pozytywnych komentarzy na temat tego produktu. Kupiłam go w hurtowni za 25 zł , cena rynkowa wynosi 70 zł, więc nie żałuję zakupu. Mam nadzieję, że się u mnie sprawdzi. Wybrałam odcień 150-buff do cery tłustej. Ostatnim moim zakupem są cudowne pudełka z biedronki za 13 zł dwa: średnie i małe.
Jestem zadowolona, i mam nadzieję że później nie będę żałować. Poniżej zdjęcia robione aparatem z telefonu LG L65.
Pozdrawiam :)









11 komentarzy :

  1. Revlon to najgorsze co może być :) Mi tak wysuszył skórę, że od 2 miesięcy próbuje doprowadzić ją do ładu i nic :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten zapach z Adidas !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te biedronkowe pudełka są naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam dość długo podkładu z Revlonu ale ostatnio zaczął mnie uczulać , nie wiem dlaczego.Może zmienili coś w składzie a szoda bo go uwielbiałam
    Może obserwacja za obserwację ? ;) Jesli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:* ps.sprawdzam listę obserwujących ;)

    Serdecznie zapraszam

    http://aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy :)) Sama muszę kupić kilka kosmetyków bo wiele rzeczy już mi się kończy :(

    Zerknij na NOWY JESIENNY POST http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta paletka cieni, bardzo fajne ma kolory :)
    i te pudełeczka cudowne :D

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post. Ja od jakiegoś czasu czaję się na Revlon Colorstay
    Co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    Jeśli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:*
    http://aviskowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy , miłego używania ;)) . Powodzenie z nauką robienia kreski :* .

    OdpowiedzUsuń
  9. Również obserwuję.
    http://aviskowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka