sobota, 27 września 2014

Lovely, błyszczykowa pomadka.

Cześć :)
Jakiś czas temu, kupiłam sobie dwie pomadki błyszczykowe z firmy lovely. Pierwszy raz z tą firmą spotkałam się przy zakupie tuszu do rzęs. Postanowiłam sprawdzić ich inne produkty i mój wybór padł na kosmetyki do ust. Od razu rzuciło  mi się jasno-różowe opakowanie, a jeszcze bardziej zachwyciły mnie kolory. Plusem jest to że można zobaczyć kolor nie zdejmując pokrywki. Wybrałam dwa odcienie 01-ciemny róż , 04-jasny róż. Zawsze przed zakupem czytam opinie innych osób, jednak pomadki były w promocji więc długo się nie zastanawiałam i nie odkładałam decyzji na później. Plusem tych pomadek jest cena niecałe 10zł za 4,2g. Bardzo dobrze kryje, nie wysusza ust. Nie akcentuje suchych skórek. Posiada szeroką gammę kolorystyczną, od jasnego różu do intensywnej czerwieni. Ładnie wygląda na ustach. Schodzi równomiernie, nie klei się. Niestety zauważyłam też minusy. Szybko się topi, muszę ją trzymać cały czas w lodówce. I dlatego  nie nadaje się na dłuższe wyjścia.Trwałość nie zachwyca, bez jedzenia i picia wytrzymuje na ustach do 4 godz. Szybko się łamie, i trzeba bardzo uważać przy nakładaniu jej na usta. Używam ją w domu, oraz na szybkie wyjścia, gdzie nie muszę ją zabierać ze sobą. Pomadka ma wiele plusów i oczywiście nie obeszło się bez minusów, jednak jak za taką cenę spełnia moje wszystkie oczekiwania. 
Pozdrawiam :)






4 komentarze :

  1. Nie miałam jeszcze tych pomadek, ale na pewno je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno się rozpuszczają, ale efekt na ustach jest ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie pokazałaś jak wyglądają na ustach :)
    Black Worn Jeans

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka