środa, 1 października 2014

Garnier Fructis, Goodbye Damage

Cześć :)
Dzisiaj krótka recenzja mojego ulubionego szamponu do włosów. Zapraszam do czytania. Pisałam post na szybko i bardzo przepraszam za błędy.
Od roku moim numerem 1 jest szampon do włosów Garnier Fructis z serii Goodbye Damage. Przeznaczony jest do włosów zniszczonych i z rozdwojonymi końcówkami. A z tym miałam największy problem. Jednak po kilku myciach zauważyłam poprawę. Po użyciu włosy od razu stają się miękkie w dotyku, nie puszą się. Szampon nie obciąża włosów, nie przetłuszcza. Zauważyłam brak wypadających włosów. Jest bardzo wydajny, w ciągu roku zużyłam tylko 2 opakowania przy codziennym myciu włosów, korzysta też z niego moja siostra. Od tygodniu używamy jeszcze odżywkę z tej serii. Wcześniej moje włosy bardzo się przetłuszczały i koniecznością było myć je codziennie. Jednak teraz myje je co dwa dni, zawsze wieczorem. Szampon ma gęstą konsystencję, bardzo dobrze się pieni. Nie uczula, nie mam problemów z łupieżem. Ma bardzo ładny zapach który długo utrzymuje się na włosach. Cena też bardzo mi pasuje 10zł za 300ml. Dostępny jest w każdej drogerii. Jestem zadowolona z jego działania, i na pewno będę go nadal używać.
Miałam wcześniej dodać post z moimi wynikami pracy w programie Photoshop, ale zrobię to po moim powrocie z Anglii.
Zdjęcia robione aparatem z telefonu Lg L65.
Pozdrawiam :)






5 komentarzy :

  1. Miałam tą odżywkę i dla mnie była naprawdę okej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam firmę garnier x
    Śliczny i czytelny blog.
    Takie posty mnie właśnie interesują.

    Będę wpadać.
    Zaobserwowałam i czekam na uczciwy rewanż. :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia x
    http://dyaara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę przyznać że nigdy go nie używałam chciaż często widziałam go w promocjach w drogeriach , jakoś przyzwyczaiłam się do DOVE i ciężko mi odejść od mojego klasyka
    Co powiesz na wspólną obserwację ? ;) Jesli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:*

    Serdecznie zapraszam

    http://aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten Szampon jest Świetny ;)
    Obserwacja za obserwację?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka