niedziela, 14 września 2014

14.09.2014

Cześć:)
Dzisiaj post o moich włosach zapraszam do czytania:
Staram się dbać o włosy. Nie używam suszarki, czekam aż same wyschną. Nie wiąże je na noc gumką. co wcześniej było koniecznością. Na co dzień chodzę w rozpuszczonych włosach. Związuje je tylko kiedy zabieram się za porządki. Spłukuje włosy zimną lub letnią wodą ponieważ gorący strumień źle wpływa na kondycje włosów. Moje włosy są bardzo gęste i z tego powodu się bardzo puszą. Nie zawsze układają się idealnie. Włosy myje co dwa dni, do tego celu używam szampon z firmy Garnier, seria Goodbye Damage na rozdwojone końcówki. Z tym mam największy problem, chociaż końcówki podcinam co dwa miesiące. Jednak zauważyłam poprawę. A to w następnym poście , którym zrecenzuje ten szampon jak wpłyną na porawę kondycji i stanu  moich włosów. Raz w tygodniu używam maskę treatment wax, o której pisałam kilka postów wstecz klik. Ostatnio kupiłam sobie odżywkę Kallos keratin, która zachwyciła mnie zapachem. Wcześniej używałam z tej samej firmy maskę latte. Byłam bardzo zadowolona z tego produktu. Zapach był cudowny i długo utrzymywał się na włosach. Plusem jest wydajność produktu. Na pewno wrócę do tej maski  z przyjemnością. Prostownice i lokówkę używam tylko okazjonalnie, na uroczystości rodzinne, dłuższe wyjścia. Przed użyciem prostownicy, włosy spryskuje płynem prostującym z firmy marion. Ma on też za zadanie chronić włosy przed wysoką temperaturą. Na pewno zrecenzuje go w kolejnych postach.
Przepraszam za jakiekolwiek błędy, ponieważ post pisałam na szybko. Jak pisałam wcześniej w październiku wyjeżdżam, i pomału szykuje się do wyjazdu. Muszę pozałatwiać kilka spraw, a nie chce zostawiać tego na ostatnią chwilę.
Pozdrawiam





5 komentarzy :

  1. Ja na rozdwojone końcówki kupiłam olejek Goodbye damage, ale nie widzę jakiś spektakularnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego płynu prostującego włosy z firmy Marion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładne włosy :))
    Pozdrawiam :*
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, w ciekawy sposób to przedstawiłaś, ładniutko
    zapraszam na mojego bloga, może obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwujemy?:))
    http://lejzita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka