niedziela, 7 września 2014

07.09.2014

Cześć :)

Wreszcie kupiłam sobie nowy aparat, ponieważ mój stary uległ wypadkowi. Szukałam sprzętu do 350 zł.   Mój wybór padł na Nikon Coolpix l29. Znalazłam go w Media expert za 260zł. Jak za taką cenę robi bardzo przyzwoite zdjęcia. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. W październiku wyjeżdżam do Anglii do pracy. Na razie tylko na 2 miesiące. Jeśli mi się spodoba chciałabym wyjechać na dłużej. Już nie mogę się doczekać. Dzisiaj pokaże Wam kilka  zdjęcia zrobione nowym aparatem.W następnej notce zaprezentuje  kilka przeróbek zdjęć w programie Photoshop. A niedługo zrobię post na temat moich włosów. Opisze jak o nie dbam i jakich kosmetyków używam do pielęgnacji.
 Uciekam na dłuugi spacer z moim psem.
Pozdrawiam :)










7 komentarzy :

  1. Gratuluję nowego zakupu! :)) Ja odkładam na aparat lustrzany, również marki Nikon- zobaczymy ile przy mojej "rozrzutnej" osobowości mi to zajmie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki marki Farmona. Mają piękne zapachy:) Gratuluję zakupu. Zdjęcia faktycznie ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są niezłe, wręcz słodkie patrząc na to ostatnie:-)jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za klikanie w linki w moim ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne, staram się o współpracę. Z góry bardzo dziękuję:* pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia i śliczny piesek:) dzięki za obserwację-oczywiście się odwdzięczam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka